مهاجر سوری هدایت آکادمی ختافه را برعهده گرفت
مهاجر سوری که چندی پیش از یک فیلمبردار مجاری لگد خورده بود و با واکنش شدید جهانی مواجه گردید هدایت تیم آکادمی ختافه در اسپانیا را برعهده گرفت.

'اسامه عبدالمحسن' و پسرش 'زید'، از پناهجویان سوری بودند که چندی پیش توسط یک فیلمبردار مجاری با لگد سرنگون شدند. حرکت زشت این فیلمبردار با واکنش شدید جهانیان روبرو شد و خیلی‌ها به انتقاد از این فیلمبردار پرداختند و این باعث شد تا مهاجر کتک خورده سوری نیز معروف شود.

این مهاجر سوری اکنون به اسپانیا سفر می‌کند تا حر‌فه مربیگری خود را که در سوریه آغاز کرده بود از سر گیرد. اسامه در کشور سوریه مربی فو‌تبا‌ل بود، ولی حضور افراد داعش در مناطق مختلف کشور باعث شد تا او و خیلی از مردم سوریه مجبور به ترک خانه و آشیانه خود شوند. اکنون آکادمی فو‌تبا‌ل مادرید او را متقاعد کرد تا به اسپانیا بیاید و هدایت تیم پایه‌های ختافه(Getafe) را برعهده بگیرد.

'لوئیس میگل پدرازا' درباره حضور این مهاجر سوری نیز گفت: اولین کاری که باید بکنیم این است که او در اسپانیا ساکن شود و خانه خوبی در اختیار او قرار دهیم. سپس باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا او به کار کردن در آکادمی ختافه تمایل دارد یا خیر. اگر تمایل داشته باشد باعث افتخار ماست که در تیم پایه ختافه در خدمت او باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir