آتیلا حجازی در ترکیه چه کار می‌ کند؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید آتیلا حجازی این روزها در ترکیه چه کار می‌کند.

آتیلا حجازی مشغول چه کاری است؟ فرزند حجازی چند روز پیش برای یک اقامت طولانی مدت راهی ترکیه شد و برای خیلی‌ها که اخبار مربوط به فرزند اسطوره استقلال را پی‌گیری می‌کنند این سوال به وجود آمده که او قرار است در ترکیه چه کار کند.

این طور که شنیده‌ایم او به عنوان مدیر فروش یک شرکت مسکن معتبر به نام 'بای پروپرتیس' مشغول به کار شده و در این زمینه به علاقمندان هم وطن خود جهت خرید ملک در این کشور مشاوره می دهد!

البته او خودش می‌گوید این کار را انجام می‌دهد تا هزینه‌های لازم برای راه‌اندازی مدرسه فوتبال ناصرحجازی در ترکیه را دربیاورد. وی در این خصوص گفت: «واقعا هیچ کجا وطن نمی شود اما برای تاسیس مدرسه فوتبال ناصر حجازی به این کشور مسافرت کردم تا با گرفتن مجوزهای لازم جهت گسترش دامنه فعالیت های آکادمی ناصر حجازی اقدامات لازم را انجام دهم.»

آتیلا حجازی پیرامون مراحل گرفتن مجوز تاسیس مدارس فوتبال در کشور ترکیه گفت: «برای گرفتن مجوز مدارس فوتبال در این کشور باید مراحل زیادی را طی کنیم و حدودا 6 ماه زمان می برد تا مجوزهای لازم را بگیریم. بنابراین در حال حاضر جهت کسب درآمد مجبور شدم تا در یک شرکت خصوصی ترکیه که در زمینه مسکن فعالیت دارد به عنوان مدیر فروش مشغول به کار شوم.»

آتیلا حجازی در پایان ضمن تسلیت مجدد به خانواده و بازماندگان زنده یاد هادی نوروزی برای موفقیت آبی پوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir