بازخوانی آخرین مصاحبه هادی نوروزی
هادی نوروزی مانند اکثر مازندرانی‌ها در کودکی به سمت کشتی سوق پیدا کرد و تا 14 سالگی کشتی می‌گرفت و سپس به فوتبال روی آورد.

کاپیتان فقید پرسپولیس سال 1364 در روستای کپورچال شهرستان بابل به دنیا آمد. به گفته خودش پدرش طرفدار کشتی بود اما خودش عشق به فوتبال و دست آخر هم عشقش را دنبال کرد.

فوتبالش را از پرسپولیس قائمشهر شروع کرد و بعد از سه سال عازم تهران شد و برای تست دادن به باشگاه پاسارگاد رفت و در آن دوران حتی جای خواب هم نداشت و مجبور بود روی سکوهای ورزشگاه بخوابد!

راه سخت و طولانی را طی کرد تا به عشق کودکی اش برسد و سختی و مرارت‌ها را به جان خرید تا شد هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس. هشت سال برای رسیدن به این مقام صبر کرد و افسوس بعد از این همه سختی و تلاش و در جایی که باید استفاده اش را می‌برد دست عجل مهلتش نداد تا کاپیتان جوان پرسپولیس با یک دنیا آرزو رخت از این جهان بربندد.

آخرین صحبت‌های هادی نوروزی قبل از مرگش حول و حوش همین آرزوها می‌چرخید، آرزوهایی که به حسرت تبدیل شد. آخرین مصاحبه زنده یاد هادی نوروزی با یکی از خبرگزاری‌ها:

* هادی جان پشیمان نیستی به سمت فوتبال آمدی و کشتی گیر نشدی!

نه واقعیت این است که فوتبال برای من در اولویت بود و الان هم پشیمان نیستم.

* آیا به غیر از کشتی و فوتبال ورزش‌های دیگر را هم به صورت حرفه‌ای انجام داده‌ای؟

خیلی کم. یک وقت‌هایی با محسن بنگر و چند بازیکن دیگر که برای دو می‌رویم می‌گویم به سالن والیبال برویم و والیبال بازی کنیم. اما به صورت حرفه ای این کار را نکرده‌ام. در اردوی ترکیه هم یک بار والیبال بازی کردیم.

* خیلی از کسانی که الان در تیم پرسپولیس بازی می‌کنند می‌گویند ما از بچگی طرفدار این تیم بوده‌ایم. آیا واقعا تو از بچگی پرسپولیسی بوده‌ای؟

من واقعا پرسپولیسی بودم، ما پنچ برادر هستیم که برادر بزرگم استقلالی است و چهار برادر دیگر پرسپولیسی هستیم من ته تغاری خانواده‌مان محسوب می‌شوم.

* بازیکن مورد علاقه ات کیست؟

راستش را بخواهی زیاد قدیمی نیستم اما بازی‌های آقا کریم(باقری)،  علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را دوست داشتم.

* فوتبال خودت الان به کدام یک از بازیکنان قدیم پرسپولیس شبیه است؟

چیزهای زیادی از مهدی مهدوی‌کیا یاد گرفتم. حدود یک سال با آقای مهدی همبازی بودم و نحوه سانتر کردن را از او یاد گرفتم کلا او درس‌‌های زیادی به من داد.

* می‌خواهیم کمی درباره زندگی خصوصی‌ات صحبت کنی، کی ازدواج کردی؟

خیلی‌ها باورشان نمی شود اما خیلی زود ازدواج کردم و از زندگی‌ام راضی‌‌ام. پسرم الان هشت سالش است یک دختر یک ساله هم دارم نام فرزندانم هانی و هاناست. من در بیست و یک سالگی ازدواج کردم.

* شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطرات فوتبالی‌ات مربوط به کدام لحظات است؟

شیرین ترین خاطره ام مربوط به اولین گلی است که در دربی به ثمر رساندم و تلخ‌ترین آن هم مربوط به پنالتی است که مقابل سپاهان در فینال جام‌حذفی خراب کردم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir