تشکر خانواده نوروزی از ابراز همدردی مردم
خانواده هادی نوروزی با صدور اطلاعیه‌ای از همه کسانی که در مراسم یادبود هادی نوروزی شرکت داشتند، تشکر کرد.

در متن اطلاعیه آمده است:

«چه کردی با ما ای داغ بر دل نشسته... دلمان شکسته. قلب‌مان آتش گرفته. جگرمان سوخته. روزی هزار بار مردیم و زنده شدیم از این غم بی‌پایان. چند روز گذشت بدون او که تنهایمان گذاشته. رفته که رفته. مانده‌ایم بی او چه کنیم. چه بگوییم. سرگشته‌ایم و حیران، اشک امانمان نمی‌دهد. دلمان آتش گرفته از این غم.

تسلی دلمان این است که همه آمدند. از هواداران که اشک‌هایشان سیلابی به راه انداخت تا همراهی اهالی رسانه که گریستند و لحظه به لحظه کنارمان بودند و خواستند بگویند فراموشت نمی‌کنند. از خبرگزاری‌ها و مطبوعات گرفته تا رسانه ملی که مهر و محبت را در حقمان تمام کردند.

از همان لحظه آغاز غم بی‌پایان. همه آمدند. دوست و آشنا. از اهالی خانواده بزرگ ورزش هیچ بزرگی، بزرگی‌اش را از ما دریغ نکرد. همه آمدند کنارمان. همه فوتبالی‌های با معرفت. از مدیر و مربی گرفته تا بازیکن و هواداری که دلش خون است و ما شرمنده آنها.

همه آمدند و مرهمی گذاشتند روی این زخم. هنرمندان بزرگوار. مسئولان عالی رتبه عزیز. هم‌استانی‌ها و همشهریان با معرفت. از همه ممنونیم. همه آحاد ملت ایران. به خدا شرمنده‌ایم که هر چه فکر کردیم به نتیجه‌ای نرسیدیم جز کلی‌گویی و تشکری بدون نام بردن از باشگاه، فرد، نهاد یا ارگان و شهری.

این همراهی و همدلی شما ملت بزرگوار آنچنان عظیم بود که حتی ترجیح دادیم از خانواده بزرگ پرسپولیس یا بابل و کپورچالی‌های عزادار هم نامی نبریم تا مبادا در ورای این نام بردن‌ها نامی از قلم بیفتد. ممنونیم. خاک پایتان سرمه‌ چشم‌هایمان. دست‌های پرمهرتان را بوسه می‌زنیم و می‌گوییم: مردم دوست داشتنی، بزرگوار و با معرفت ایران! مردمی که همراه ما اشک ریختید و بر سر و سینه زدید! شما به ما تسلیت گفتید و همراهمان بودید و همدم بدترین روزهای ما اما این همراهی‌تان، این سوگواریتان چنان خالصانه و عاشقانه بود که ما هم باید به شما عزیزان تسلیت بگوییم.

آری. یار سفر کرده‌مان فقط متعلق به ما نبود. رفت و همه را داغدار کرد. هادی نوروزی رفت تا ما قدر همدیگر را بیشتر بدانیم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir