مهران غفوریان: تحت هر شرایطی پرسپولیسی ام
مهران غفوریان گفت: خدا به زن و بچه هادی نوروزی رحم کند چون کنار آمدن و پذیرفتن چنین موضوعی اصلا راحت نیست.

مهران غفوریان که خیلی کم مصاحبه می کند، این بار صحبت های جالبی در مورد پرسپولیس و درگذشت هادی نوروزی انجام داد. غفوریان که در حال حاضر در مسابقه بهترین خنداننده، همراه با امیرمهدی ژوله به مرحله فینال رسیده، در این گفتگو به صراحت اعلام کرد که به رنگ قرمز و پرسپولیس علاقه دارد: «من پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم. بعضی ها می گویند که چون پرسپولیس نتیجه نگرفته پس چطور هوادار پرسپولیس هستی اما من تحت هر شرایطی این تیم را دوست دارم و امیدوارم که وضعیت پرسپولیس بهتر شود.»

غفوریان در ادامه از علاقه اش به کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس گفت: «طرفدار علی دایی هستم و علی دایی را خیلی دوست دارم... دوست دارم علی دایی!»

هنرمند محبوب کشورمان در مورد فوت ناگهانی هادی نوروزی نیز چنین گفت: «هادی نوروزی کاپیتان ما بود و وقتی این خبر را شنیدم به شدت ناراحت شدم. خدا به زن و بچه هادی نوروزی رحم کند چون کنار آمدن و پذیرفتن چنین موضوعی اصلا راحت نیست و امیدوارم که وضعیت روحی و روانی خانواده نوروزی بهتر شود.»

گفتنی است که غفوریان پس از به پایان رساندن مجموعه عطسه، مشغول نقش آفرینی در سریال در حاشیه 2 و سه شو به سفارش شبکه 3 سیما است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir