کفاشیان: کی‌روش برای مصاحبه‌هایش باید اجازه بگیرد
علی کفاشیان در تازه‌ترین اظهاراتش تاکید کرد که هیچ اختلافی بین کی‌روش و اسدی نیست.

علی کفاشیان درباره ورود وزارت ورزش و جوانان به ماجرای اختلاف کا‌ر‌لوس کی‌روش(Carlos Queiroz) و علیرضا اسدی، گفت: این موضوع که وزارت ورزش و جوانان از ما خواسته است تا هر‌ چه‌ سریع‌تر مصاحبه‌های کی روش و اسدی را به پایان برسانیم شایعه نیست. هر چند که من اعتقاد دارم هیچ اختلافی میان این دو وجود ندارد. وزارت ورزش و جوانان از ما خواسته است که هیچ کس بدون دلیل مصاحبه‌ نکند. این موضوع هم که گفته می‌شود اسدی کارمند فدراسیون فو‌تبا‌ل است باید بگویم که همه ما و حتی من هم کارمند فدراسیون هستم.

او درباره اینکه اعلام کرده اگر کی‌روش به مصاحبه‌هایش ادامه دهد جریمه خواهد شد و حتی امکان اخراج او از سرمربیگری تیم ملی وجود دارد، گفت: این آیین‌نامه‌ حقوقی ماست و همه باید آن را رعایت کنند. ما به کا‌ر‌لوس کی‌روش نگفته‌ایم که مصاحبه‌ نکن،‌ بلکه به او اعلام کرده‌ایم که قبل از مصاحبه از فدراسیون اجازه بگیرد.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود که سریع‌تر به قضیه اسدی و کی‌روش ورود می‌کردید؟ توضیح داد: در هر صورت من کارم را انجام داده‌ام و در این قضیه ورود کردم هر چند که به نظرم کمی دیر شد، اما مهم این بود که من این کار را انجام دادم.

کفاشیان در مورد این که آیا حواشی مربوط به کی‌روش به تیم ‌ملی ضربه نمی‌زند؟ ا‌ضافه‌ کرد‌: نه، از نظر من این موضوع هیچ ارتباطی به هم ندارد و به تیم ‌ملی آسیبی وارد نمی‌شود. رئیس فدراسیون فوتبال با شوخی گفت: تمام این موضوعات در 100 سال اول زندگی سخت است و بعد از آن حل می‌شود.

او درباره این که آیا مربیان تیم‌های باشگاهی فوتسال و فو‌تبا‌ل بانوان درباره عملکرد الهه عرب عامری نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان زده‌اند یا با او جلسه‌ای داشته‌اند؟ نیز گفت: چنین چیزی وجود ندارد و خانم عرب عامری هم این موضوع را تکذیب کرده است.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پایان درباره برگزاری اولین فستیوال توسعه فو‌تبا‌ل دختران، گفت: اتفاق بسیار خوبی است که برای توسعه فو‌تبا‌ل بانوان رخ داده است. امیدوارم که همه خوب و خوش و سلامت باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir