پیشنهاد بی‌شرمانه به بانوان عشق فوتبال!
نیروهای امنیتی به این ماجرا ورود کرده و قرار است مانع از فروش پیراهن بازیکنان توسط افراد سودجو به مردم شوند.

برخی بوقچی‌ها و آنهایی که کنار دو تیم پرطرفدار پایتخت می‌پلکند، حالا یک کار و کاسبی جدید پیدا کرده‌اند. آنها یكی، دو سال است پیراهن گلزنان استقلال و پرسپولیس را بلافاصله بعد از بازی در همان رختكن از تن‌شان درمی‌آورند و به بالاترین قیمت به هواداران می‌فروشند.

اصلی‌ترین مشتری این بوقچی‌ها و نزدیكان (!) بانوان هستند. بانوان كه نمی‌توانند در تمرین و بازی‌ها حاضر شوند و امكان اینكه با بازیكنان روبه‌رو شوند و از آنها پیراهن یادگاری بگیرند وجود ندارد، ناچارند در سایت‌های هواداری و فضای مجازی با این افراد وارد معامله شوند و از آنها پیراهن بخرند.

معمولاً هواداران قبل از بازی‌های حساس، سفارش پیراهن فلان بازیكن را می‌دهند و این افراد هم بعد از بازی به رختكن هجوم می‌برند و پیراهن بازیكن را با خواهش و التماس از تن او درمی‌آورند. البته بعضی‌ها هم كه زرنگ‌تر تشریف دارند، به منیریه می‌روند و مشابه پیراهن ستاره‌ها را تهیه می‌كنند! جالب است بدانید همین چندی پیش پیراهن یكی از گلزنان دربی 700 هزار تومان به یك هوادار فروخته شد.

یك بار هم همین فروش پیراهن با یك سری مسائل حاشیه‌ای همراه شد كه نیروهای امنیتی به ماجرا ورود و یكی از بوقچی‌ها را دستگیر كردند. گفته می‌شود مأموران امنیتی در حال بررسی ویژه پرونده كسانی هستند كه پیراهن بازیكنان را به هواداران فوتبال می‌فروشند و بعضاً به آنها پیشنهاد بی‌شرمانه هم می‌دهند!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir