تقدیر و تشکر نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از دختران فوتسالیست
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان بانوان فوتسال گفت: از شما می‌خواهم در جام جهانی گواتمالا تمام تلاشتان را بکار گرفته و بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارید.

محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته با حضور در جمع ملی پوشان فوتسال بانوان گفت: از شما به خاطر کسب قهرمانی در رقابت های آسیایی مالزی تشکر می‌کنم. شما با تمام تلاشتان قهرمانی را به دست آوردید که باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی شد. بعد از حادثه تلخ منا، کسب پیروزی‌های ارزشمند شما مقابل حریفانتان، باعث شد تا دل مردم ایران شاد شود و رنگ خوشی و شادی به این ملت بازگردد.

وی افزود: کارتان بقدری مهم و با ارزش بود که برای اعزام به مسابقات، شخص رئیس جمهور محترم و حتی وزارت ورزش و جوانان تمام تلاششان را برای حضورتان در این پیکارها بکار گرفتند. از شما می‌خواهم که با تمام توان به مصاف حریفان خود بروید و بهترین عملکرد را داشته باشید. پیکارهای سختی را پیش‌رو دارید و بدون دغدغه به مصاف حریفان خود بروید. درست است که قهرمان آسیا شده‌اید، اما در جام جهانی کار سختی را دارید. از شما می خواهم بدون استرس و با تجربه‌ای که دارید به مصاف حریفان خود بروید. عملکرد شما هر چه باشد، چیزی از ارزش‌ها و عنوان قهرمانی‌تان در آسیا کم نمی کند.

پس از صحبت های نایب رئیس اول فدراسیون، بازیکنان و کادرفنی خود را معرفی کرده و پس از پایان این نشست، دکتر اسلامیان با اهدا لوح و جوایزی از بازیکنان تقدیر و تشکر کرد.

* اهدای پیراهن تیم ملی به یک کودک سرطانی

بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، پیراهن تیم ملی را به یک کودک سرطانی اهدا کردند. پیش از سفر تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت های جام جهانی گواتمالا، بازیکنان تیم ملی فوتسال با امضاء بر روی پیراهن تیم ملی فوتسال، این لباس را به یک کودک سرطانی اهدا کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir