زمان پخش زنده مسابقات فوتبال‌ از تلویزیون
دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن زنده روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

تیم‌های سپاهان و ذوب آهن فردا (سه‌شنبه) در مرحله نهایی جام حذفی و در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند. سپاهان و ذوب‌آهن برای سومین مرتبه در تاریخ مسابقات جام حذفی با همدیگر روبه‌رو می‌شوند. برنده این مسابقه جواز حضور در فینال بیست و نهمین دوره این رقابت ها را به دست می‌آورد. شاگردان گل محمدی در حالی به مصاف سپاهان می‌روند که در جدول رده‌بندی لیگ برتر به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار دارند.

علاقمندان به این دیدار می‌توانند فردا (سه شنبه) 3 آذر ساعت 14:30 بیننده پخش زنده این دیدار از شبکه ورزش سیما باشند. در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال چهارشنبه، 4 آذر نیز دیدار نفت تهران و استقلال از شبکه سوم سیما زنده پخش می‌شود.

رقابت‌های هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم از تلویزیون زنده پخش می شود. در حالی که اکثر کشورهای اروپایی برای مقابله با حملات تروریستی در حالت آماده باش به سر می برند، هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با انجام 16 دیدار در شهرهای مختلف قاره سبز برگزار می شود.

بر این اساس فردا شب، سه شنبه 3 آذر در گروه F این رقابت ها تیم آرسنال(Arsenal) در ورزشگاه خود میزبان دینامو زاگرب(Dinamo Zagreb) کرواسی خواهد بود. آرسنال باید برای صعود از این گروه تمام تلاش خود را برای شکست دیناموزاگرب انجام دهد و امیدوار باشد تا بایرن(Bayern Munich) صدرنشین این گروه نیز نماینده یونان را شکست دهد. قضاوت این دیدار بر عهده 'ویکتور کاسای' داور مجاری خواهد بود. این دیدار ساعت 23:15 به صورت مستقیم و در برنامه دنیای فوتبال از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

در دیگر دیدار این شب بارسلونا(Barcelona) که هنوز از پیروزی چهار بر صفر مقابل رئال(Real Madrid) از روحیه خوبی برخوردار است در نیوکمپ میزبان آ.اس رم(A.S. Roma) خواهد بود. این رقابت نیز که ساعت 23:15 زنده روی آنتن شبکه سه می‌رود با داوری 'کونیت چاکر' از ترکیه خواهد بود.

و اما چهارشنبه شب، 4 آذر در گروه B صدرنشین انگلیسی این گروه یعنی منچستریونایتد(Manchester United) در اولدترافورد به دیدار پی اس وی هلند(PSV Eindhoven) می‌رود. تیم های یوونتوس(Juventus) و منچسترسیتی(Manchester City) از گروه D این رقابت ها نیز در تورین ایتالیا رو درروی هم قرار می گیرند. علاقمندان به فوتبال می توانند این دیدار ها را ساعت 23:15 چهارشنبه 4 آذر از شبکه ورزش و سه تماشا کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir