تاثیر حادثه تروریستی پاریس بر فوتبال!
بازی‌های هفته پیش‌ روی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه همانند هفته‌ای که گذشت تنها با تماشاگران تیم‌های میزبان دنبال می‌شود.

پس از حادثه تروریستی اخیر پاریس که در حاشیه بازی دوستانه فرانسه و آلمان که منجر به کشته شدن 130 نفر شد، سازمان لیگ فوتبال فرانسه خبر داد که بازی‌های هفته چهاردهم لوشامپیونه فرانسه تنها با حضور تماشاگران تیم‌های میزبان برگزار خواهد شد و از ورود هواداران تیم میهمان خودداری خواهد شد. دلیل این موضوع هم تعداد کم نیروهای امنیتی و پلیس ضدشورش که مسئول برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها هستند، اعلام شد.

حالا خبر می‌رسد که مسئولان ارشد دولت فرانسه این وضعیت ممنوعیت سفر هواداران تیم‌های میهمان را در هفته‌های پیش‌رو رقابت‌های لوشامپیونه تمدید کرده‌اند. این خبر را رئیس سازمان لیگ فوتبال فرانسه تایید کرد و گفت که با نظر وزیر کشور بازی‌های هفته پانزدهم لوشامپیونه یا همان لیگ دسته اول فرانسه تنها با تماشاگران تیم‌های میزبان برگزاری می‌شود.

شرایط خودداری از ورود هواداران تیم‌های میهمان به ورزشگاه‌ها تا اواسط ماه دسامبر به دلیل تمرکز نیروهای امنیتی برای تأمین امنیت نشست تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد که قرار است بین تاریخ 30 نوامبر تا 11 دسامبر (9 آذر تا 30 آذر) در پاریس برگزار شود، در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لوشامپیونه و جام حذفی فرانسه برقرار خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir