ماجرای بد شدن حال یک عکاس در دیدار ذوب‌آهن و سپاهان
سعید آذری درباره دویدن به سمت عکاسی که در جریان بازی ذوب آهن و سپاهان حالش خراب شده بود، گفت: به آنجا رفتم تا به مسئولان بگویم آمبولانس را از روی چمن عبور بدهند، چرا که خراب شدن 10 متر چمن در مقابل جان یک انسان هیچ ارزشی ندارد.

سعید آذری درباره صحنه بد شدن حال یکی از عکاسان در دیدار سپاهان و ذوب آهن اظهار کرد: یک لحظه حال این عکاس بد شد و گویا مسئولان ورزشگاه اجازه نمی داند که آمبولانس وارد چمن شود. در این شرایط ثانیه‌ها جان یک انسان را نجات می‌دهد. ارزش جان یک انسان بیشتر از یک مسابقه است و ما با عکاسان، خبرنگاران و اهالی رسانه زندگی می‌کنیم. تعویض 10 متر چمن هیچ ارزشی در مقایسه با جان یک انسان ندارد. اگر به این عکاس به دلیل کوتاهی مسئولان ورزشگاه صدمه‌ای وارد می‌شد احساس گناه می کردیم. خدا را شکر سریعا او را به بیمارستان شهید مطهری فولادشهر فرستادیم و پزشکان این بیمارستان هم آمادگی لازم را داشتند و هیچ آسیبی به این عکاس نرسید.

وی درباره پیروزی ذوب آهن برابر سپاهان پس از چهار سال و صعود به فینال جام حذفی برای دومین سال متوالی نیز اظها‌ر کرد: در این بازی عملکرد خوبی داشتیم، اما اگر از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده می کردیم می‌توانستیم در جریان بازی سپاهان را شکست دهیم. زمانی که بازی حذفی باشد، حساسیت هم بیشتر می‌شود. علت از دست رفتن موقعیت‌ها این بود که در دو پست بحرانی یعنی د‌ر‌وازه‌ و خط حمله بازیکنان با تمرکز کمتری به میدان آمدند و همین عامل باعث شد در خط حمله فرصت سوزی کنیم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و بار دیگر به فینال جام حذفی صعود کردیم. از همه مهم‌تر‌ این است که یک تیم از اصفهان در فینال جام حذفی حضور دارد و این نشان از شایستگی این دو تیم دارد. از بازیکنان، مربیان و مدیران سپاهان و علی‌الخصوص هو‌اد‌ا‌رانشان هم تشکر می‌کنم که تیمشان را تشویق کردند و یک تبریک ویژه‌ به هو‌اد‌ا‌ران خودمان می‌گویم که به فینال جام حذفی صعود کردیم. خو‌شبختا‌نه با بازی‌های خوبی که در یکی، دو سال اخیر انجام دادیم تعداد هو‌اد‌ا‌رانمان در ورزشگاه زیاد شده‌اند و این نویدبخش روزهای خوب است.

مدیر‌عامل ذوب آهن درباره صدور بیانیه از طرف این باشگاه خطاب به اصغر باقریان مدیر‌عامل سپاهان مبنی بر اینکه صحبت‌های او به اتحاد میان دو تیم خدشه وارد می‌کند، خاطر‌ نشان کرد: باقریان جزو مدیران با تجربه فو‌تبا‌ل ما است و از صحبت‌های او سوء تدبیرهایی شکل گرفته بود. به نوعی او گفته بود که همه مردم اصفهان دوست دارند که سپاهان اول شود، اما چنین چیزی صحت ندارد. مردم اصفهان فقط باشگاه خاصی را دوست ندارند و بخشی از این مردم هو‌اد‌ا‌ر ذوب آهن هستند. واقعیت این است که مردم اصفهان هر دو تیم را دوست دارند. سال گذشته زمانی که هر دو تیم قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شدند مردم از این موضوع خوشحال بودند و می‌توانیم این بازی را سوپر جام فو‌تبا‌ل ایران محسوب کنیم.

مدیر‌عامل این باشگاه در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد پس از گذشت دو سال بازیکنان ذوب آهن راه خودشان را پیدا کرده‌اند و شکست خوردن در یک یا دو بازی موجب بروز بحران در این تیم نمی‌شود؟ گفت: قطعا همین طور است. ما برای هر بازیکن شرح وظایفی داریم. باشگاه یک هدفی را دنبال می‌کند که بازیکنان آن را اجرا می‌کنند. آنها در ازای هزینه ای که دریافت می‌کنند کارشان را هم درست انجام می‌دهند. البته اهداف ما به اینجا ختم نمی‌شود و اهداف بالاتری داریم. باشگاه ذوب آهن شاه بیت کارخانه ذوب آهن است و این کارخانه رسالتی را برعهده ما قرار داده است که باید از پس آن برآییم و هدف ما این است که طبق بر‌نامه‌ریزی ها در سال‌های 2016 و 2017 قهرمانی آسیا را به عنوان نماینده ایران به دست بیاوریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir