روبرتو کارلوس سفیر رئال مادرید در آسیا شد
روبرتو کارلوس به عنوان سفیر رئال مادرید در توسعه فوتبال در قاره آسیا انتخاب شد تا یکی دیگر از رئالی های قدیمی نیز به این تیم بازگردد.

در حالی که روبرتو کارلوس(Roberto Carlos) چندی پیش ابراز تمایل کرده بود تا به رئال مادرید(Real Madrid) بازگردد و در این تیم به فعالیت بپردازد، این باشگاه روبرتو کارلوس را به عنوان سفیر فوتبال خود در آسیا انتخاب کرد.

کارلوس که بین سال های 2001 تا 2006 در کنار زیدان(Zinedine Zidane) در برنابئو بازی کرد، ‏تردیدی ندارد که هم تیمی سابقش می تواند کهکشانی ها را به روزهای خوب شان برگرداند اما از ‏هواداران خواست تا به او فرصت بدهند تا تیم مورد نظرش را بسازد.

‏ او درباره این موضوع گفت: من مطمئنم که زیدان با رئال به جام خوهد رسید. در لالیگا آنها خیلی خوب کار ‏کردند. در اروپا هم واقعا خوب بازی می کنند.‏ تاکنون پنج سال در ترکیب روسیه و هند مربیگری کردم. باید بیشتر از این یاد بگیرم و باید گام به گام به جلو پیش رفت. او درباره زین الدین زیدان سرمربی جدید ر‌ئال‌ ماد‌رید گفت: او سرمربی مناسبی برای رئال به شمار می‌رود. رابطه‌اش با بازیکنان خوب است.

او همچنین گفت: زیدان تمام فاکتور های لازم برای هدایت رئال را دارد و او در دوران بازیگری در تمام مقاطع بحرانی ناجی تیم بود. زیدان شناخت کاملی از باشگاه دارد و در بین بازیکنان، هواداران و بزرگان باشگاه مورد احترام است. 'زیزو' زمانی که فوتبال بازی می‌کرد فرمانده تیم بود و با فرانسه قهرمان جهان شد او همیشه به عنوان یک کاپیتان به تمام خواسته‌ها و عنوان‌های مهم دست یافته و از همه مهم‌تر اینکه همه برای او ارزش و احترام قائل هستند.

کارلوس پیش از این مربی تیم دینامو دهلی(Delhi Dynamos) هند بود که در نهایت به آکادمی رئال ملحق نشد و یک نقش تشریفاتی را پذیرفت. البته گفته می‌شود نداشتن مدرک مربیگری باعث شده است تا او در آکادمی رئال مادرید مشغول به کار نشود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir