کودک افغان لیونل مسی را از نزدیک خواهد دید
مرتضی احمدی کودک افغان امیدوار است به زودی به رویای خود برسد.

مدتی است که انتشار عکسی از یک کودک ۵ ساله افغانی با نام مرتضی احمدی در اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این عکس مرتضی، لباسی نایلونی را با نام لیونل مسی(Lionel Messi) بر تن دارد. در ابتدا تصور می شد که این کودک عراقی باشد و توئیتر مسی نیز این بازیکن را عراقی معرفی کرد ولی در ادامه مشخص شد این کودک مرتضی احمدی است که در افغانستان زندگی می کند و علاقه زیادی به مسی دارد.

فدراسیون فوتبال افغانستان تایید کرد که از ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا(Barcelona) ایمیلی دریافت کرده مبنی بر اینکه مرتضی احمدی 5 ساله می تواند با پدرش به بارسلونا بیاید و با لیونل مسی دیداری داشته باشد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این اتفاق تعیین نشده ولی این کودک افغان در این فصل قطعا به رویای خود می رسد و لیونل مسی را از نزدیک خواهد دید و شاید در ادامه شرایطی برای او فراهم شد که دیگر لباس پلاستیکی مسی را بر تن نکند و این بار لباس واقعی اسطوره خود را تن کند.

چندی پیش نیز یک کودک لبنانی که پدرو مادر خود را از دست داده بود و علاقه زیادی به رونالدو(Cristiano Ronaldo) داشت، با بازیکن مورد علاقه خود دیدار کرد. اتفاق هایی که صرف نظر از هوادارای و رنگ ها، زیبایی فوتبال را صد چندان می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir