بیانیه جواد خیابانی درباره کناره گیری از نمایندگی مجلس
جواد خیابانی از حضور در انتخابات مجلس کناره گیری کرد.

کناره گیری رسمی جواد خیابانی از نمایندگی مجلس:


جواد خیابانی با انتشار بیانیه ای خبر کناره گیری اش را از انتخابات مجلس اعلام کرد. در بیانیه خیابانی آمده است:

 به نام خدا

 سلام بر ملت بزرگ ایران...

 به استحضار  مردم خوب شهر کرج  و استان البرز می رسانم که این جانب بنا بر بروز شدید مشکلات جسمی در دو ماه گذشته و نیاز به عمل جراحی و مداوای قطعی بیماری سال های اخیر که اکثریت مردم از آن مطلع هستند، قادر به ادامه راه خطیر نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نیستم و انصراف خود را از این موضوع اعلام می دارم و می دانم در جمع کاندیداهای محترم شهرم افراد بسیاری هستند که از هر لحاظ برتر از من می باشند و آنچه در این میان مهم می نماید نگاه مهربانانه مردم شریف استان البرز بود که به فرزند خودشان ابراز داشتند.

 من متولد کرج و فرزند ایران هستم و ابتدا وظیفه می دانم از خانواده معظم شهدا و جانبازان فداکار کشورم تشکر کنم. از مردم کلاک و حصار و حصارک و عظیمیه و گوهر دشت و باغستان تا رزکان و محمدشهر و مشکین دشت و فردیس و اشتهارد و ماهدشت و بویژه محله مصباح و شهرک نهال و بذر که محل تولد و رشد من بوده است بسیار ممنونم... از خانواده خودم نیز بسیار تشکر می کنم که تنهایم نگذاشتند.

 سیل حمایت ها و پیام های غرور آفرین همشهریانم به من ایمان و توانی داد تا در مسیرهای دیگری برای حمایت از شما گام بردارم، اولین مسیر این است که همه با هم در پرشور کردن این انتخابات شرکت کنیم و به تأسی از رهبر معظم انقلاب و برای حمایت از دولت در انتخابات جاری حاضر شویم و افرادی صالح را بر کرسی وکالت بنشانیم و برای عزت و سرافرازی کشور پهناوری که بارها برایش اشک ریخته و به خاطرش زخم خورده ایم، تلاش کنیم.

مجددا از مردم پرافتخار استان البرز و ملت ایران پوزش می خواهم که نتوانستم خدمتگزار آنها باشم اما همچنان در کنارشان بوده و نوکر همین مردم نجیب و مهربان باقی خواهم ماند.

فرزند ایران، آذربایجان و کرج: جواد خیابانی


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir