پیروزی العربی در شب درخشش ستاره های ایرانی
العربی با درخشش دو ستاره ایرانی خود پیروزی ارزشمندی را به دست آورد، اما الغرافه با وجود گلزنی شجاعی بازی را واگذار کرد.

در ادامه هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد که در آن دو تیم الغرافه(Al-Gharafa) و العربی(Al-Arabi) به مصاف هم رفتند. دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف هم رفتند. الغرافه که سرمربی خود را عوض کرده بود در دو دیدار قبلی به پیروزی رسیده و تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شده بود اما العربی روزهای سختی را با جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) پشت سر گذاشته و در چند دیدار اخیر خود خوب نتیجه نگرفته بود.

این دیدار در ورزشگاه خانگی الغرافه برگزار شد و العربی موفق شد یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد تا جایی که موفق شد با نتیجه سه بر دو بازی را به سود خود به پایان رساند.

در این دیدار جواد نکونام و اشکان دژاگه دو ستاره ایرانی العربی در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. دژاگه روی گل نخست العربی تاثیر مستقیم گذاشت تا جایی که سنگربان الغرافه را مجبور به اشتباه کرد تا دروازه خود را باز کند. این ستاره ایرانی العربی با پاس زیبایی که به 'یوسف احمد' داد پایه گذار گل دوم تیمش نیز شد. جواد نکونام دیگر ستاره ایرانی العربی هم با پاس بسیار زیبایی که به 'سوزا' داد پایه گذار گل سوم تیم خود شد.

الغرافه که چیزی را برای از دست دادن نداشت بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و موفق شد در دقایق پایانی دو گل به ثمر رساند. مسعود شجاعی ستاره ایرانی این تیم یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این شاگردان جیان فرانکو زولا بودند که یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردند و سه امتیاز بازی را کسب کردند.

العربی با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد این در حالی است که الغرافه در رده هشتم جای دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir