کتک زدن سرمربی نفت مقابل درب منزلش!
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شب گذشته مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

فاجعه در مسجد سلیمان به خاطر فوتبال!

اتفاقات ناگوار در فوتبال کم نیست اما کمتر شاهد زد و خورد در بیرون از ورزشگاه هستیم. در همین راستا اتفاقی در مسجدسلیمان رخ داد که شاید تاسف خوردن برای این حادثه کم باشد.

اتفاقی که شب گذشته برای فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رخ داد و او هنگامی که جلوی در منزلش بود، ‌4-5 نفر از اشرار به سمت او حمله‌ور شدند و با قمه و لوله به سر و صورت او زدند!

فرجی سرپرست نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: «ساعت 7-8 شب گذشته بود که چند تن از افراد ناشناس به سمت سرمربی تیم ما حمله کردند و ضرباتی به کمر و سر او زدند. به علت اینکه بیمارستان مسجدسلیمان امکانات خوبی نداشت او را به اهواز منتقل کردند. خوشبختانه سر او آسیب جدی ندید اما کمرش 14-15 بخیه خورد.»

وی در مورد اینکه آیا این افراد از هواداران بودند یا خیر، گفت: «خود حافظی هم افراد را نشناخت اما قطعا این موارد به فوتبال مربوط بود. تب و تاب فوتبال در مسجدسلیمان زیاد است. اما هیچ گاه چنین حرکاتی قابل توجیه نیست. چه ارزشی دارد که مقابل بچه‌های او به خاطر فوتبال چنین برخوردی بکنند. مسائلی به مراتب سخت‌تر از فوتبال به وجود می‌آید که شاهد چنین مواردی نیستیم حتی در جنگ هم چنین ناجوانمردی‌هایی را نمی‌بینیم.»

سرپرست نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا باشگاه پیگیر این مسئله است یا خیر، تاکید کرد: «پلیس برای تهیه گزارش به باشگاه آمد و ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. از طرف حافظی هم اقدامات صورت گرفته و او شکایت کرده است. امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائل ناگواری نباشیم.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com