افتتاح اسنو پارک دربندسر
با حضور مسئولان و جمعی از ورزشکاران اسنو پارک دربندسر افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه اسنو پارک دربندسر پنجشنبه 15 بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان در محل قله سرلو پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار شد.

در این مراسم سید عبدی افتخاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، سید حمید مهدوی دبیر فدراسیون اسکی، محمد کیا شمشکی مدیر مجموعه اسکی دربندسر، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و کیوان محبی زنگنه رئیس هیئت اسکی شمیرانات حضور داشتند.

ورزشکاران فری استایل و علاقمندان به رشته سبک آزاد و حرکات نمایشی در این افتتاحیه حضور داشته و در پایان به 60 نفر از ورزشکارانی که اقدام به حرکات نمایشی کرده بودند، هدایای نفیسی اهدا شد.

مراحل ساخت قطعات و سازه‌های اسنو پارک دربندسر توسط کارشناسان ایرانی و یک مربی خارجی از آبان ماه 94 با ساخت 10 قطعه فلزی تمام استاندارد و 2 سازه برفی آغاز شد و در بهمن ماه 94 به پایان رسید و به مناسبت دهه مبارک فجر در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه 94 افتتاح شد.

با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده ورزشکاران و علاقمندان می‌توانند با رعایت اصول ایمنی، همراه داشتن کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین کلاه ایمنی به صورت رایگان از اسنو پارک استفاده کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir