وزارت ورزش هزینه‌های درمان بانوی ملی پوش راگبی را پرداخت می‌کند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان تمام هزینه های درمان سارا عبدالملکی بانوی ملی پوش راگبی را پرداخت خواهد کرد.

مازیار ناظمی گفت: سارا عبدالملکی جزو خانواده بزرگ ورزش است و وزارتخانه وظیفه خود می داند از قهرمانان خود همه گونه حمایت مادی و معنوی را داشته باشد.

وی افزود: دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تمام هزینه های پزشکی خانم عبدالملکی ملی پوش تیم راگبی را پرداخت می کند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : طی روزهای گذشته شهریان معاون امور بانوان وزارتخانه هم در نخستین روزهای بستری شدن این بانوی ورزشکار کشورمان در بیمارستان آسیا به عیادت وی رفت و از نزدیک روند درمان عبدالملکی را مورد بررسی قرار داد.

ناظمی ادامه داد: در تماسی که امروز با مادر خانم عبدالملکی داشتیم اعلام کردیم به هیچ عنوان نگران هزینه های درمان این بانوی ورزشکار نباشد، چرا که مهم بازگشت سلامتی و پیوستن دوباره وی به خانواده بزرگ ورزش است.

او با تشکر از توجه و دغدغه پیشکسوتان و قهرمانان به موضوعات مرتبط با ورزش گفت: خانواده ورزش بخشی از جامعه فهیم و همدل ایران است که در هر شرایطی حضوری موثر دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir