بازدید آندرانیک تیموریان از اردوی کمانداران معلول
تیموریان با حضور در جمع ملی پوشان رشته تیروکمان معلولان گفت: حضور نعمتی در المپیک سورپرایز بزرگی برای جامعه ورزش بود.

صبح امروز آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی و حامد شیری، بازیکنان باشگاه سایپا با حضور در جمع ملی پوشان رشته تیروکمان معلولان از نزدیک در جریان روند تمرینات تیم ملی قرار گرفتند.

در این بازدید تیموریان با اظهار خوشحالی نسبت به حضورش در جمع ورزشکاران پارالمپیکی رشته تیروکمان گفت: افتخار بزرگی برای من بود که امروز در جمع ورزشکاران پارالمپیکی قرار داشتم. به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال از ورزشکاران دارای معلولیت تشکر می کنم و معتقدم اعضای جامعه ورزش با نزدیک شدن به هم می‌توانند افتخارات بیشتری را برای کشورمان رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: فرقی بین ورزشکاران دارای معلولیت و غیر معلول نیست و آنچه مهم است تقویت خانواده ورزش است. باید با ایجاد موج مثبت و قوی استعدادهای موجود در کشور را پیدا و به سمت شکوفایی حرکت کنیم.

این ملی پوش تیم ایران اضافه کرد: آرزوی من برای تمام ورزشکاران پارالمپیک در درجه اول صحت و سلامت است و سپس کسب نتایج خوب در پارالمپیک.

وی همچنین در خصوص حضور زهرا نعمتی در المپیک و پرچمداری وی گفت: این اتفاق سورپرایز بزرگی برای ورزش ایران بود و معتقدم نعمتی از نوابغ ورزش کشور است و حضور همزمانش در المپیک و پارالمپیک افتخار بزرگی برای جامعه ورزش کشور است.

تیموریان در پایان افزود: امیدوارم در فرصت‌های آتی بتوانم در تمرینات سایر رشته‌های پارالمپیکی نیز حضور داشته باشیم.

همچنین میلاد میداودی بازیکن تیم فوتبال سایپا با حضور در جمع ملی پوشان تیم تیروکمان با اشاره به اینکه تیراندازی با کمان از فوتبال سخت‌تر است، گفت: خوشحالم که امروز در جمع ورزشکاران پارالمپیکی هستم، واقعا تجربه بسیار خوبی بود.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردم تیراندازی کار راحتی باشد، اما وقتی کمان را در دست گرفتم متوجه شدم چه قدر این کار سخت است، به اعتقاد من این رشته از فوتبال نیز سخت‌تر است!

بازیکن تیم سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان فوتبال دوست ندارند تمام توجهات متوجه این رشته باشد، اما این هیجان فوتبال است که باعث شده به صورت ناخودآگاه توجه عمومی به سمت این رشته بیشتر باشد. باید بگویم فوتبالیست‌ها هم دوست ندارند این اتفاق بیفتد و تمایل دارند توجه به سایر رشته‌ها هم به اندازه فوتبال باشد.

میداودی گفت: ورزشکاران پارالمپیکی با مقام‌های جهانی و افتخارات بزرگی که کسب کردند مایه سربلندی کشورمان هستند. باید توجه بیشتری به زحمات این عزیزان شود.

وی پس از اطلاع از فعالیت ورزشکاران دارای معلولیت در رشته‌های مختلف فوتبال افزود: برایم جالب است که عزیزان دارای معلولیت هم در رشته‌های فوتبال هفت نفره، فوتبال پنج نفره و فوتبال قطع عضو فعال هستند؛ واقعا باید به پشتکار و همت این ورزشکاران آفرین گفت.

میداودی در پایان با تاکید به این نکته که ورزشکاران پارالمپیکی از نخبه‌های جامعه ورزش هستند، گفت: امیدوارم در آینده خبرهای خوبی از موفقیت‌های بیشتر این عزیزان در رویداهای جهانی و پارالمپیک بشنویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir