توهین زشت خرید جدید استقلال به پرسپولیسی ها + عکس
بازیکن جدید و مراکشی الاصل تیم فوتبال استقلال به سبک مهاجم الهلال عربستان برای پرسپولیسی ها کری خواند.

حرکت زشت خرید جدید استقلال علیه پرسپولیسی ها:

عادل شیحی(Adil Chihi) نیامده جنجال هایش را آغاز کرده است. شاید او می خواهد جا پای جاسم کرار(Karrar Jassim) بگذارد و البته با این حرکتی که دیروز انجام داد خیلی از کرار جلوتر است.

ماجرا از این قرار است که شیحی مراکشی در پایان اولین تمرینش بعد از عقد قرارداد با استقلال و زمانی که قصد ترک ورزشگاه را داشت؛ با سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پرسپولیس مواجه شد و او دستش را به طور خاصی زیر گردنش حرکت داد و نام پرسپولیس را زمزمه کرد.

در واقع این حرکت او بیشتر از اینکه کری برای پرسپولیسی ها باشد، توهین محسوب می شود. این حرکت وی با اعتراض گسترده پرسپولیسی ها در صفحات مجازی روبرو شد و البته برخی استقلالی ها هم از این حرکت ابراز ناراحتی کردند.

توهین زشت خرید جدید استقلال به پرسپولیسی هاتوهین زشت خرید جدید استقلال به پرسپولیسی ها
عکس توهین زشت خرید جدید استقلال به پرسپولیسی هاعکس توهین زشت خرید جدید استقلال به پرسپولیسی ها
توهین زشت خرید جدید استقلالتوهین زشت خرید جدید استقلال

شیحی پس از اینکه متوجه حرکت زشت خود شد، به توصیه اطرافیانش بلافاصله در صفحه اجتماعی خود مطلبی منتشر کرد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند.

وی نوشت: «من عادل شیحی هستم هواداران عزیز فوتبال. من امروز یک شوخی کوچک داشتم که بیشتر از حد طبیعی بود. من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و نباید آن رفتار را انجام می دادم. به همین دلیل از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی می کنم. شما مورد احترام من قرار دارید. سپاسگزارم. من استقلال، باشگاهم را دوست دارم.»

عادل شیحیعادل شیحی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir