نامه احساسی ماریا شاراپووا
ماریا شاراپووا نامه‌ای احساسی برای هوادارانش نوشته و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

نامه احساسی شاراپووا:

تنیس‌باز روسی در صفحه فیس‌بوکش نوشت: دیروز با جعبه‌ای از محبت و دلسوزی بیدار شدم. اولین ایمیلی که باز کردم از طرف بهترین دوستم بود و او کسی است که تنها با یک کلمه می تواند شما را بخنداند یا به گریه بیاندازد و کسی بود که عصر دیروز مشغول صحبت با او بودم و حالم را پرسید. من عاشق صبح ها هستم.

روز جدید، شروع جدید. باید بگویم امروز چیزی به ذهنم نیامد، به جز اینکه من مصمم هستم تا تنیس را دوباره شروع کنم و امیدوارم فرصت بازی کردن را داشته باشم. بیشتر زندگی‌ام را صرف عرق ریختن و تمرین کرده ام. بنابراین به باشگاه رفتم و آنجا بود که متوجه شدم چند ماشین به دنبال من بودند.

پاپاراتزی های قدیمی دوباره کار خود را شروع کرده اند. اخیرا زیاد آنلاین نبوده‌ام به جز زمانی که به دنبال یک میز قهوه بودم اما دوستانم برای من پیام های زیبا و هشتگ هایی را درست کردند (با ماریا می مانم و بگذارید ماریا بازی کند). در کنار حیوان خانگی‌ام این پیام ها را خواندم.

در این لحظه، افتخار می کنم که شما را هوادارانم صدا بزنم. ظرف چند ساعت از بیانیه‌ام، شما من را مورد لطف و حمایت خود قرار دادید. می‌خواستم بگویم که پیام‌های زیبای شما باعث لبخند من شد و می‌خواهم دوباره بازی کنم و امیدوارم که فرصت انجام آن را پیدا کنم. پیام های شما به من جرات زیادی می‌دهد.

این پیام چیزی نیست جز تشکر و قدردانی از شما. خیلی خیلی تشکر می‌کنم. - ماریا شاراپووا(Maria Sharapova).


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:bankvarzesh.com