واکنش دپارتمان تیم ملی به صحبت های رئیس هیات فوتبال قم
دپارتمان تیم ملی در واکنش به صحبت های رئیس هیات فوتبال استان قم توضیحاتی را ارائه کرد.

در پی صحبت های رئیس هیات فوتبال استان قم درباره دلایل معطلی 40 دقیقه ای مربیان تیم ملی هنگام ورود به ورزشگاه یادگار امام (ره) دپارتمان تیم ملی توضیحی درباره روند طی شده جهت حضور اعضای کادرفنی تیم ملی در این ورزشگاه ارائه کرد.

در این توضیح آمده است:

«بر اساس روالی که همواره وجود داشته پس از برنامه ریزی مربیان برای حضور در ورزشگاه های مختلف، موضوع از طریق فدراسیون با باشگاه و استان میزبان هماهنگ می شود. این بار نیز 24 ساعت پیش از حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه یادگار امام موضوع با هیات فوتبال استان قم در میان گذاشته شد تا هماهنگی های لازم از سوی میزبان صورت گیرد، اما با وجود انجام این فرایند، مربیان تیم ملی پیش از ورود به ورزشگاه با مشکلات و معطلی های فراوانی رو به رو شدند، اما در کمال تعجب مسئول هیات فوتبال استان قم به جای پاسخگویی و دلجویی از مربیان تیم ملی با انجام مصاحبه ای خارج از عرف بهانه های غیر قابل قبولی را مطرح کرد که با توضیح روال طی شده منطقی به نظر نمی رسد.

ضمن اینکه اگر در هیات فوتبال استان قم ساختار حرفه ای و به جایی حاکم بود، اصلا اضطراری برای ورود مسئول هیات فوتبال این استان به موضوع یک هماهنگی ساده به وجود نمی آمد تا ایشان با وجود اشراف به اشتباه زیر مجموعه خود به دفاعی این چنین غلط دست بزنند و با بازی با کلمات موضوع را به کار بلد بودن افراد مرتبط کنند. البته نیاز به توضیح نیست که اگر هیات فوتبال استان قم مدعی است که از مدیران کاربلدی سود می برد، باید توان انجام یک هماهنگی ساده و پیش پا افتاده را داشته باشد. امید است هیات فوتبال استان قم مانند همکاران خود در سایر استان ها به جای انجام مصاحبه های غیرضرور به رفع کاستی های فوتبال ایران بپردازند.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir