پیروزی السد با گلزنی پور علی گنجی
السد با درخشش ستاره ایرانی خود مرتضی پور علی گنجی پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با نتیجه سه بر دو برابر السیلیه به پیروزی رسید.

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. العربی(Al-Arabi) با حضور دو ستاره ایرانی خود در خانه از ام صلال(Umm Sala) پذیرایی کرد و در نهایت با یک گل تن به شکست داد تا شرایط برای جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) بسیار سخت شود. جواد نکونام و اشکان دژاگه دو ستاره ایرانی العربی در این دیدار در ترکیب اصلی العربی به میدان رفتند و 90 دقیقه بازی کردند.

در دیگر دیدار برگزار شده السد(Al Sadd) در خانه السیلیه(Al-Sailiya) به میدان رفت و با وجود آنکه با دو گل از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا سه امتیاز حساس این بازی را به اندوخته خود اضافه کند.

مرتضی پور علی گنجی ستاره ایرانی السد در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و موفق شد گل سوم و پیروزی را به ثمر رساند تا ثابت کند که خرید بسیار خوبی برای این تیم قطری بوده است. السد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 45 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir