تیکه جالب فردوسی پور به همسر پیکه!
عادل فردوسی پور گزارشگر ال کلاسیکو در شبکه 3، گلزنی مدافع بارسا را بهانه کرد و یادی از همسر سرشناسش هم داشت.

تیکه فردوسی پور به شکیرا:

عادل فردوسی پور بعد از کلی تمجید از گلزنی جرارد پیکه(Gerard Piqué) در بازی بارسلونا(Barcelona) با رئال مادرید(Real Madrid)، در حالی که شبکه 3 تقریبا دو دقیقه ای تصاویر و حاشیه گل و تکرارهایش را نشان می داد، به طعنه گفت: «حتما همسر پیکه به ورزشگاه نیامده یا کارگردان اسپانیایی در ورزشگاه پیدایش نکرده که ما می توانیم با خیال راحت تصاویر آهسته را به طور کامل و بی سانسور ببینیم!»

همسر پیکه، شکیرا(Shakira) خواننده سرشناس است که در موارد مشابه که پیکه گلزنی می کند معمولا در ورزشگاه حضور دارد و تشویق های او توسط فیلمبرداران شکار می شود که البته به دلیل پوشش بد وی دیدن تصاویر آن در تلویزیون ما غیرممکن است.

پیکه در دقیقه 57 ال کلاسیکو با ضربه سر دروازه رئال را به زیبایی گشود. البته کمتر از 5 دقیقه بعد کریم بنزما(Karim Benzema) بازی را مساوی کرد و در نهایت با گل کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) در دقیقه 85 کار بارسا در نوکمپ یکسره شد.

فردوسی پور همچنین در خلال گزارش خود به جذاب شدن بازی های لیگ برتر ایران با حضور تعداد بیشتر تماشاگران اشاره و تاکید کرد بازی بدون تماشاگر به زیبایی مسابقات لطمه می زند.

وی اعلام کرد که نمی تواند درک کند چرا بازی پرسپولیس برابر سیاه جامگان باید بی تماشاگر برگزار شود اما به این نکته نیز اشاره کرد که نیاز به فرهنگ سازی وجود دارد و کمیته انضباطی نمی داند در مواجهه با بی فرهنگی ها در ورزشگاه چه واکنشی نشان دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir