اگر ناراحتی قلبی دارید این تصاویر را نبینید!
پس از دیدار پرسپولیس در مقابل استقلال اهواز، درگیری زیادی بین هواداران استقلال و سرخپوشان رخ داد. اتفاق هایی که در نهایت به این وضع ختم شد.

تصاویری تلخ از بازی دیروز پرسپولیس:

با وجود اینکه اغلب اهالی فوتبال هشدار داده بودند ورزشگاه تختی گنجایش لازم برای میزبانی بازی استقلال اهواز و پرسپولیس را ندارد و تامین امنیت بازیکنان پرسپولیس در این ورزشگاه سخت است، با اصرار مسئولان بازی در این ورزشگاه کوچک برگزار شد و چیزی نمانده بود بازیکنان پرسپولیس زیر پرتاب سنگ و پاره آجر صدمه ببینند.

پرسپولیس این بازی را با 2 گل جری بنگستون(Jerry Bengtson) برد اما شانس آورد که در اهواز نمرد! بی شک مقصر این شرایط همان مسئولانی هستند که بدون کار کارشناسی گفتند بازی باید در تختی برگزار شود.

مرور اتفاقات تلخ ورزشگاه تختی اهواز ثابت می کند چقدر از دنیای حرفه ای ها و فوتبال روز عقب هستیم. ما فقط می خواهیم بازی ها را برگزار کنیم. در هر صورت اتفاقات تلخ سوم اردیبهشت سال 95 در اهواز، این پتانسیل را دارد تا در تقویم تاریخ فوتبال ایران ثبت شود. بی‌مسئولیتی و سهل‌انگاری مسئولان تامین امنیت در استان خوزستان و شهر اهواز در این حادثه کاملا مشهود بود.

حاشیه‌های عجیب در این بازی باعث شد تا بسیاری از تماشاگران، با سرهایی شکسته و خون آلود از ورشگاه خارج شوند. آیا تماشای یک دیدار فوتبال ارزش جان یک انسان را دارد؟

لطفا مسئولین سازمان لیگ و مسئولان استانی در خوزستان پاسخ‌گوی این تصویر و تصاویر تلخ منتشرنشده دیگر باشند.

تصاویر تلخ بازی دیروز پرسپولیستصاویر تلخ بازی دیروز پرسپولیس
تصاویر تلخ بازی پرسپولیستصاویر تلخ بازی پرسپولیس
تصاویر بازی دیروز پرسپولیستصاویر بازی دیروز پرسپولیس




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir