مجتمع شهران دستیار کی‌روش را فراری‌ داد!
اوسیانو کروز به احتمال فراوان همراه با کارلوس کی‌روش به تهران برمی‌گردد.

اوسیانو کروز(Oceano da Cruz) دستیار کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) در حالی که تنها سه روز به تهران آمده بود، بی آنکه مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان بگذارد، کشور را ترک کرد و به پرتغال برگشت. علت این اتفاق هم به ادعای او، خانه‌ای بود که در اختیارش قرار داده بودند.

اوسیانو پس از بازگشت از پرتغال قصد داشت به هتل المپیک برود و مثل همیشه در آنجا مستقر شود اما متوجه شد که هتل پر است. پس از آن کفاشیان دستور داد تا دستیار کی‌روش را به شهران ببرند، در مجتمعی که قبلا 'اوکتاویو' سرمربی فوتبال ساحلی هم در آن مستقر بود. این مجتمع در کنار اتوبان نیایش قرار دارد و آدم‌هایی از قشرهای مختلف در آن حضور دارند. گویا این رفت‌وآمدها به مجتمع و همین طور شرایط محیطی باعث شد تا اوسیانو خشمگین شود و برای خودش بلیت بازگشت به پرتغال را بگیرد.

جالب اینجاست که مسئولان فدراسیون تازه پس از بازگشت اوسیانو به کشورش متوجه ناراحتی‌اش شدند. این مربی در بازگشت به پرتغال با کی‌روش هم صحبت کرد و قرار شد سرمربی تیم ملی در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام دهد.

آخرین خبر از اوسیانو این است که او احتمالا روز 20 اردیبهشت همراه با کارلوس کی‌روش به ایران برمی‌گردد و پس از آن با مسئولان فدراسیون دیدار خواهد داشت. قبلا در برج دوبرال که کی‌روش هم در آنجا اسکان دارد، دستیاران این مربی هم زندگی می‌کردند اما به دلیل هزینه‌های بالا کفاشیان ترجیح داد تا آنها را به هتل المپیک منتقل کند ولی حالا این موضوع دوباره جنجال‌ساز شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir