حمله و حرکت زشت رحمتی به قلعه نویی + تصاویر
رحمتی نه تنها پیش از شروع بازی استقلال و تراکتور سراغ سرمربی سابق خود نرفت بلکه در ادامه از هیچ تلاشی برای ایجاد تنش فروگذار نکرد.

حمله و حرکت زشت رحمتی به قلعه نویی:

در نهمین دقیقه از بازی بود که شوت آگوستو سزار(Augusto César Moreira) به بیرون رفت. اتفاقی که بدون هیچ دلیلی آغاز کننده دعواهای سید مهدی رحمتی بود. گلر استقلال پس از این صحنه به شدت به نیمکت تراکتورسازی اعتراض کرد. رحمتی با دستانش به داور بازی نشان داد که از سوی نیمکت تراکتورسازی فحش می شنود.

سپس رحمتی رو به قلعه نویی کرد و او را به سکوت دعوت کرد. اتفاقی که اعتراض شدید قلعه نویی به داور چهارم را نیز به همراه داشت. در ادامه خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی به سمت رحمتی رفتند و از او خواستند که دعوا را خاتمه دهد.

کاپیتان استقلال هم تا آخرین لحظه رویش به سمت نیمکت تراکتور بود و اصطلاحا چپ چپ نگاه شان می کرد. او با اشاره به قلعه نویی گفت: «برو بشین سر جات.»

رحمتی سپس رو به سکوها خواست که حمایت کنند. سکوهای ورزشگاه آزادی هم ملتهب شد و شروع کردند به فحاشی. در نهایت هم این موضوع با کارت زردی که گلر آبی ها گرفت به پایان رسید.

اعتراض رحمتی و دعوت داور برای حفظ آرامشاعتراض رحمتی و دعوت داور برای حفظ آرامش
اشاره رحمتی به قلعه نوییاشاره رحمتی به قلعه نویی
اعتراض قلعه نویی به داور بازی به خاطر حرکات رحمتیاعتراض قلعه نویی به داور بازی به خاطر حرکات رحمتی
رحمتی فریاد می زند: «برو بشین سر جات!»رحمتی فریاد می زند: «برو بشین سر جات!»
دعوت خسرو حیدری از رحمتی برای حفظ آرامشدعوت خسرو حیدری از رحمتی برای حفظ آرامش
تلاش رحمتی برای ملتهب کردن سکوها و آغاز فحاشی هواداران به قلعه نوییتلاش رحمتی برای ملتهب کردن سکوها و آغاز فحاشی هواداران به قلعه نویی

* حمله رحمتی به قلعه نویی در پایان بازی

اما این پایان کار نبود و مسابقه در جوی عجیب به پایان رسید. ثانیه‌هایی از اتمام این مسابقه نمی‌گذشت که رحمتی در حرکتی عجیب به سمت قلعه‌نویی سرمربی سابقش دوید تا با او درگیر شود.

وی که در ابتدای مسابقه هم این حرکت را در درون زمین انجام داده بود، این کار را تکرار کرد تا هواداران از تعجب روی صندلی‌ها باقی بمانند. رحمتی که قصدش از این کار مشخص نبود با دخالت نیروهای ویژه و اطرافیان قلعه‌نویی و مظلومی به بیرون زمین منتقل شد.

قلعه‌نویی هم به شدت از این کار عصبانی بود. این غائله در شرایطی به پایان رسید که بخشی از هواداران شروع به شعار علیه مظلومی کردند. خیلی از تماشاگرنماها که از باخت استقلال ناراحت بودند شروع کردند به فحاشی. آنها که تعدادشان کم هم نبود با پرتاب کردن اشیا مختلف مانع از این شدند تا قلعه نویی به رختکن و نشست خبری برسد.

کار به جایی رسید که ماموران حراست در ورزشگاه قلعه نویی را دوره کردند و او را از جایگاهی که تماشاگر نماها حضور داشتند عبور دادند.

آغاز درگیری لفظی در پایان بازیآغاز درگیری لفظی در پایان بازی
شعارهای عجیب هواداران استقلال علیه قلعه نوییشعارهای عجیب هواداران استقلال علیه قلعه نویی
تلاش ها برای آرام کردن رحمتیتلاش ها برای آرام کردن رحمتی
وقتی قلعه نویی هم جوش آوردوقتی قلعه نویی هم جوش آورد
تلاش نیروهای امنیتی برای خارج کردن قلعه نویی بدون آسیب دیدنتلاش نیروهای امنیتی برای خارج کردن قلعه نویی بدون آسیب دیدن
خروج با تاخیر قلعه نویی به سمت رختکن استقلالخروج با تاخیر قلعه نویی به سمت رختکن استقلال
رحمتی هم با اسکورت زمین را ترک کردرحمتی هم با اسکورت زمین را ترک کرد



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir