نام مقدس الله روی جوراب تیم‌ ملی فوتبال! + عکس
پرچم ایران با دیگر کشورها متفاوت است و نام مقدسی که پرچم ایران به آن مزین است نامی نیست که راحت از درج آن در هر قسمتی از لباس اقدام کرد.

نام مقدس روی جوراب تیم‌ ملی:

طرحی از لباس تیم ملی فوتبال ایران بر روی یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که البته برخی ابهامات در مورد لباس تیم ملی فوتبال را از بین برد. در این طراحی نماینده برند مورد نظر توضیحاتی را در مورد انتخاب طرح و کیفیت لباس تیم ملی داده است به نوعی که در این باره به نظر می رسد باید منتظر لباس های اصلی ماند و بعد قضاوت نهایی را انجام داد.

 اما این که چرا فدراسیون فوتبال در این باره زود تصمیم به برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال را گرفت بر ما پوشیده است اما یک ابهام در تصاویر منتشره کمی خاطرمان را آزرد که آیا در این طراحی چه شخصی تصمیم گرفته است و چرا و به چه دلیل روی جوراب تیم ملی نام مقدس الله را درج نموده است.

 البته می دانیم که پس از این گزارش به طور یقین آن هم تکذیب می شود و برند مورد نظر اصلاح را انجام خواهد داد اما حرف ما این است که نباید کمی در مورد طراحی لباس تیم ملی فوتبال دقت بیشتری انجام شود؟

 آرم مقدس روی ساق پای بازیکنان جایی که بارها به زمین می خورد و لگد مال می شود مغز متفکر نمی خواست با یک نگاه ساده می توان به این موضوع پی برد. پرچم ایران با دیگر کشورها متفاوت است و نام مقدسی که پرچم ایران به آن مزین است نامی نیست که راحت از درج آن در هر قسمتی از لباس اقدام کرد.

طرحی از لباس تیم ملی فوتبالطرحی از لباس تیم ملی فوتبال
عکس نام مقدس الله روی جوراب تیم‌ ملی فوتبالعکس نام مقدس الله روی جوراب تیم‌ ملی فوتبال



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir