تشکر خانواده هادی نوروزی از جناب‌ خان
خانواده هادی نوروزی از عروسک محبوب و صداپیشه آن بابت یادآوری مرحوم هادی نوروزی در برنامه خنداونه تشکر کردند.

بازیکنان و مربیان تیم استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ برتر در برنامه خندوانه حاضر شدند و شب جالبی را برای بینندگان خود رقم زدند. اتفاق جالب این برنامه اما جایی بود که عروسک جناب خان با صدای محمد بحرانی یادی از هادی نوروزی کرد و از حاضران خواست برای کاپیتان فقید پرسپولیس فاتحه‌ای قرائت کنند.

این اتفاق باعث شد تا خانواده این بازیکن فقید با انتشار بیانیه‌ای از این برنامه، جناب خان و محمد بحرانی تشکر کنند. در این بیانیه آمده:

بی‌شک داغ فراق هادی عزیزمان را مرهمی نیست که سوزش این جدایی را به پایان برساند. با وجود گذشت 8 ماه از کوچ ناگهانی کاپیتان فقید پرسپولیس، همسری مهربان، پدری دلسوز و فرزندی بامحبت، هنوز در باورمان نمی‌آید که دیگر چنین شخصیتی را به چشم نمی‌بینیم. هر چند که مطمئنیم هادی همه‌جا همراه ما و بخصوص یادگارانش هانی و هانا است. هر از گاهی در گوشه و کنار ایران عزیزمان، مردم مهربان تحت عناوین مختلف بذل محبت کرده و یاد این عزیز همۀ ایران را زنده نگاه می‌دارند.

مثال آنچه پنجشنبه شب در برنامۀ پر مخاطب خندوانه رخ داد. جایی که تیم خوب و قابل احترام استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم مهمان این برنامه بود. این هنرمند توانا و دوست داشتنی که صداپیشگی جناب‌خان را برعهده دارد، مانند بسیاری از موارد که از عمق دل جامعه و مردم این جامعه نکاتی بی‌نظیر را از زبان عروسکی شیرین بیان می‌کند، صحبتی کرد که به شدت همگان را تحت تاثیر خود قرار داد.

محمد بحرانی یا همان جناب‌خان معروف در حالی که به عبدالهادی خنیفر که در مقام کاپیتان استقلال خوزستان موفق شد جام قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ‌برتر را بالای سر ببرد، از کاپیتانی یاد کرد که فصل را شروع کرد به پایان نرساند. او با بغضی که در صدایش مشهود بود، از هادی نوروزی نیز به نیکی یاد کرد. کاری که به شدت مورد توجه قرار گرفت و حاضران به پاس شخصیت و مقام کاپیتان فقید پرسپولیس از جای برخواسته و 24 ابدی سرخ‌ها را مورد تشویق قرار دادند.

بی‌شک این حرکت محمد بحرانی مرهمی بر داغ دل بازماندگان هادی نوروزی، هواداران خوب پرسپولیس و مردم شریف و قدرشناس ایران عزیزمان بود که نشان داد و بار دیگر ثابت کرد که هادی نوروزی از یاد رفتنی نیست. حال بدینوسیله به عنوان خانواده و بازماندگان کاپیتان فقید پرسپولیس بر خود واجب دیدیم مراتب سپاس و قدردانی خود از محمد بحرانی عزیز را بابت حرکت قابل تقدیری که انجام داد، خدمت ایشان ابلاغ نماییم.

با سپاس از محمد بحرانی و جناب‌خان

خانواده‌های نوروزی و ابراهیم‌پور


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir