استقلال در برنامه نود قهرمان جام حذفی شد
برنامه نود این هفته با حضور مهمانان ویژه روی آنتن شبکه سه رفت.

برنامه نود این هفته ساعت 22:30 آغاز شد و در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور حضور فیلم فروشنده به کارگرانی اصغر فرهادی را در جشنواره کن تبریک گفت و این برنامه را به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تقدیم کرد.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به پیش‌بینی نتیجه دیدار استقلال و ذوب‌آهن در فینال جام حذفی اختصاص داشت. بینندگان نود به سبک برنامه 2014 نتیجه دیدار استقلال و ذوب آهن را به طور دقیق پیش‌بینی می‌کردند. در نهایت نیز 44 درصد از شرکت‌کنندگان رای به پیروزی استقلال در فینال جام حذفی دادند.

در ادامه برنامه، دو مهمان ویژه به استودیوی نود وارد شدند. مهدی طارمی ابتدا حضور یافت و درباره عملکرد خودش صحبت کرد و در ادامه نیز محرم نویدکیا در برنامه حاضر شد و درباره اختلافاتش با حسین فرکی و استیماچ(Igor Štimac) صحبت کرد.

حسین کعبی در ادامه مهمان برنامه بود. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: یک نیم‌فصل خوب را در پرسپولیس داشتم اما بعد، از لسترسیتی(Leicester City) پیشنهاد خوبی به دستم رسید و به این تیم رفتم. البته ITC من دیر رسید و چند هفته‌ای نتوانستم بازی کنم. من قلباً عاشق پرسپولیس هستم اما خوشحالم که یک تیم خوزستانی قهرمان لیگ شد.

وی افزود: اگر سیاست داشتم، الان بازی می‌کردم. کل فوتبال ایران را دلال‌ها می‌چرخانند اما من با دلال‌ها رابطه ندارم و بیرون مانده‌ام. من اهل هیچ‌چیز نیستم و پاک هستم. جالب است بدانید یک دلالی به من پیشنهاد داد با باشگاهی قرارداد 300 میلیونی ببندم اما پول را به مربی تیم بدهم! اما من قبول نکردم. باید بگویم دوستانی اجازه ندادند که به بازی‌های ملی‌ام ادامه بدهم. اگر بازی می‌کردم الان تعداد بازی‌های ملی من بیشتر از علی دایی و جواد نکونام بود.

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان ادامه داد: در تورنمنت قطر، زمانی که افشین قطبی سرمربی تیم ملی بود، می‌خواست بازوبند کاپیتانی را از من بگیرد که من قبول نکردم. کعبی در ادامه در پاسخ به پرسش درباره سال تولدش گفت: من متولد سال 1364 هستم.

نادر دست‌نشان و رسول خطیبی هم در ادامه در برنامه نود حضور یافتند و توضیحاتی درباره صعود تیم‌هایشان به لیگ برتر ارائه کردند. خطیبی در ابتدا اظهار کرد: حدود 40 درصد اعضای تیم ماشین‌سازی تبریز بومی بودند. امسال قصد داریم تیمی ببندیم که در لیگ برتر بماند. البته در تبریز تیم‌ها با هم تفاوت ندارند و هواداران هم مشکلی با هم ندارند.

دست‌نشان هم گفت: قصد دارم در نفت بمانم، اما هنوز تکلیف مشخص نیست. من آرزو دارم نساجی مازندران هم که تیمی ریشه‌دار است، به لیگ برتر صعود کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir