برانکو در آخرین برنامه نود بهترین مربی شد
در آخرین برنامه نود، برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد.

آخرین برنامه نود این فصل فوتبال ایران، ساعت 22:30 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. نود با پایان لیگ، به تعطیلات می‌رود و حدود دو ماه دیگر با شروع لیگ کار خود را آغاز خواهد کرد. در ابتدای برنامه این هفته، آمار و ارقام و رکورد های لیگ پانزدهم بررسی شد و در ادامه پرویز مظلومی به استودیو آمد تا درباره وضعیت استقلال صحبت کند.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین مربی فصل اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković)، امیرقلعه نویی، یحیی گل محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی بهترین مربی فصل را انتخاب می کردند. در نهایت نیز برانکو ایوانکوویچ با کسب 63 درصد آرا بهترین مربی فصل لقب گرفت.

فرکی: زمان همه چیز را نشان می‌دهد

در بخشی از برنامه گفت و گویی از حسین فرکی پخش شد که در آن پاسخ اظهارات محرم نویدکیا را داده بود. او در ابتدای صحبت هایش اظهار کرد: نویدکیا گفته اختلاف من و او از جایی شروع شده که من به همکارانم اجازه دادم اردوی تیم را ترک کنند. باید بگویم این موضوع از نظر من ایرادی نداشت. محرم باید بداند من همانطور هم به او اجازه دادم از ترکیه به تهران برگردد تا کارهای شخصی خودش را پیگیری کند.

در ادامه فرکی نامه ای را نشان داد و گفت : در این نامه که از باشگاه سپاهان گرفته ام آمده است قرارداد سال اول من یک میلیارد تومان بوده و قرارداد سال دوم من نزدیک به پانصد میلیون تومان بوده است. اگر از این مبلغ مالیات و هزینه ها را کم کنید دریافتی من از سپاهان برای دو سال یک میلیارد‌ و‌ دویست و پنجاه میلیون تومان بوده است.

فرکی افزود: در مورد زمانی که می‌خواستم تیمم را برای فصل بعد ببندم قصد داشتم چند بازیکن را از لیست خارج کنم که یکی از آنها علی احمدی بود. من به خاطر مصلحت تیمم آن کار را انجام دادم. محرم نویدکیا به جای اینکه خودش را در خانه حبس کند و با پرنده هایش بازی کند، بهتر بود بیرون می آمد و با خودم صحبت می‌کرد. در پایان هم باید بگویم حدیث نیکو و بد ما نوشته خواهد شد، زمانه را ورقی و دفتری و دیواریست. زمان همه چیز را نشان می‌دهد.

در بخش پایانی برنامه، رشید مظاهری میهمان برنامه بود. او با حضور در استودیو نود توضیحاتی درباره عملکرد خودش در فصل جاری ارائه کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir