رامبد جوان: پدرم پرسپولیسی دو آتشه است
رامبد جوان مجری موفق خندوانه گفت: «وقتی جناب خان اسم دروازه بان استقلال خوزستان را گفت اصلاً هنگ کردم و اول نفهمیدم چی گفت.»

خندوانه یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های این روزهای سیماست و رامبد جوان نقشی غیرقابل انکار در موفقیت آن داشته است. رامبد که برنامه ای با حضور 4 بازیکن سابق استقلال به روی آنتن برد از این گفت که پدرش پرسپولیسی دو آتشه است و به خاطر دعوت از این میهمانان استقلالی احتمالا حسابی از دست او حرص خورده است.

در پایان این برنامه که با حضور حنیف عمران زاده، آرش برهانی، هاشم بیگ زاده و مهدی امیرآبادی برگزار شد رامبد جوان گفت با وجودی که خودش از فوتبال و حاشیه هایش سر درنمی آورد ولی امیدوار است در آینده ای نزدیک برنامه ای با حضور 4 پرسپولیسی را روی آنتن ببرد و بعد از آن برنامه ای با حضور دو استقلالی و دو پرسپولیسی رو به روی هم و بعد هم از بازیکنان دیگر تیم های لیگ برتری هم برای حضور در استودیو خندوانه دعوت خواهد کرد.

حرف های رامبد جوان درباره فوتبال را در ادامه می خوانید:

* رامبد خان واقعاً شما اهل فوتبال نیستی؟

- نه، برای همه اهالی فوتبال احترام قائلم. خودتان شاهد هستید که مهمان فوتبالی هم کم نداشته‌ام اما خودم فوتبالی نیستم و اتفاقات آن را دنبال نمی‌کنم. البته فوتبال بازی می‌کردم اما فوتبال، دغدغه‌ام نیست ولی بابام برخلاف من بسیار فوتبالی است. او اتفاقات فوتبال را دنبال می‌کند و پرسپولیسی است. خیلی هم پرسپولیسی است.

* پس واقعاً اینکه جناب‌خان میگه شما اصلاً فوتبالی نیستی، شوخی نیست و طفلک راست می‌گه.

- بله، دقیقاً. من واقعاً اتفاقات فوتبالی را دنبال نمی‌کنم. اتفاقاً جناب‌خان هم بعضی اوقات به همین خاطر در برنامه سر به سرم می‌ذاره (می‌خندد) مثلاً بعد از قهرمانی استقلال خوزستان، ما عبدالله ویسی عزیز و شاگردانش را دعوت کرده بودیم. جناب‌خان آنجا یک جمله گفت با این مضمون که: «من، همه بازیکنان استقلال خوزستان را دوست دارم. به خصوص، دِخسوس.» باور کن وقتی این جمله را گفت؛ اصلاً هنگ کردم و اول نفهمیدم چی گفت بعداً فهمیدم که خسوس(Fernando de Jesus Ribeiro) اسم دروازه‌بان استقلال خوزستان است.

* یعنی جام جهانی ها را هم نگاه نمی کردی؟

- مگه میشه جام جهانی را نگاه نکرد. من طرفدار آلمان جام جهانی 90 بود و از بازی این تیم لذت می بردم. من دوستان فوتبالی زیادی دارم و در زمان پخش و برگزاری جام جهانی همه مشغول تماشای مسابقات هستند.

* راستی، احتمال دارد کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) را هم به خندوانه دعوت کنی؟

- بله، ایشان هم محترم هستند. کی‌روش را هم به خندوانه دعوت می‌کنم اما باور کن الان نمی‌دانم اگر او را دعوت کنم چه سؤالاتی باید از او بپرسم (می‌خندد)

* بهترین مهمانان ورزشی‌ای که در خندوانه داشته‌اید؟

- احسان روزبهانی، احمدرضا عابدزاده و خداداد عزیزی. در مورد خداداد این را بگویم که واقعاً روح بزرگی دارد. اینکه صادقانه می‌آید و از فقر دوران کودکی‌اش بدون هیچ خجالتی حرف می‌زند بسیار ارزشمند است. هر کسی این کار را نمی‌کند. می‌گویند خیلی‌ها با پارتی به جایی می‌رسند اما خداداد عزیزی واقعاً به خاطر زحمات خودش محبوب و مشهور شد.

* طرفدار تیم خارجی خاصی هستید؟

- این طوری هم نیست که اصلاً فوتبال نبینم. اما همانطور که گفتم آلمان را دوست دارم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir