زوج‌های استرالیایی در المپیک 2016 + تصاویر
برای بسیاری از ورزشکاران این یک آرزو است که رویاهایشان را با کسی که کاملا آنها را می‌فهمد به اشتراک بگذارند. زوج‌های ورزشکار المپیکی استرالیا با شور شوق فراوان عشق و ورزش را با هم مخلوط کرده‌اند.

زوج‌های ورزشکار در المپیک 2016:

در حالی که ورزشکاران المپیکی سخت در حال تمرین هستند و خود را برای خداحافظی از عزیزان‌شان برای رسیدن به رویاهای المپیکی خود در ریو آماده می‌کنند هستند زوج‌های المپیکی که قرار است همراه یکدیگر عازم ریودوژانیرو شوند.

زوج‌های المپیکی استرالیا با شور شوق فراوان عشق و ورزش را باهم مخلوط کرده‌اند. مسابقات المپیک هم نتوانست شکافی در عشق آنها ایجاد کند. برای بسیاری از ورزشکاران این یک آرزو است که رویاهایشان را با کسی که کاملا آنها را می‌فهمد به اشتراک بگذارند.

شارلوت کاسلیک و لوئیس

'شارلوت کاسلیک' و 'لوئیس هلند' هر دو در تیم راگبی هفت نفره استرالیا به میدان خواهند رفت. شارلوت ۲۱ ساله و لوئیس هم ۲۳ ساله است و هر دو جزو بهترین بازیکنان راگبی استرالیا هستند. علاوه بر این شارلوت به عنوان یک مدل هم فعالیت جداگانه از ورزش دارد. راگبی از این دوره جزو بازی‌های المپیک شده است. آنها می‌گویند: ما هر دو برای کسب طلا به ریو می‌رویم خیلی زشت است یکی با طلا بیاید یکی با نقره.

شارلوت کاسلیک و لوئیسعکس شارلوت کاسلیک و لوئیس

نیکولا زگیم و جان کوتریل

'نیکولا' ۲۵ ساله و 'جان هم' ۲۸ ساله است و هر دو در واترپلو سهمیه ریو را برای کشورشان استرالیا کسب کرده‌اند. رابطه عاشقانه این دو از المپیک ۲۰۱۲ لندن تا به الان ادامه داشته است. جان به همراه تیمش در المپیک لندن هفتم شد و نیکولا هم در کنار تیمش به مدال برنز رسید. هر دو برای کسب مدال در ریو امیدوار هستند. آنها می‌گویند: ما یکدیگر را درک می‌کنیم. تصور اینکه با هم نباشیم وحشتناک است.

عکس نیکولا زگیم و جان کوتریلعکس نیکولا زگیم و جان کوتریل

کارمن مارتون و صفوان خلیل

این دو در حالی عازم ریو می‌شوند که قرار است بلافاصله بعد از بازگشت از المپیک مراسم ازدواج خود را برگزار کنند. 'کارمن' ۲۹ و 'صفوان خلیل' ۳۰ سال دارد و هر دو در تکواندو سهمیه المپیک را برای کشورشان استرالیا کسب کرده‌اند. این دو از سال ۲۰۰۲ زمانی که ۱۵ و ۱۶ سال داشتند یکدیگر را می‌شناختند.

صفوان تجربه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن و کارمن هم در المپیک ۲۰۰۸ پکن و هم در المپیک لندن سهمیه کسب کرده بودند. آنها می‌گویند: بعد از المپیک ریو قصد داریم یک خانواده گرم و صمیمی تشکیل دهیم.

عکس کارمن مارتون و صفوان خلیلعکس کارمن مارتون و صفوان خلیل

امیلی سیبوهم و میتچ لارکین

'امیلی' ۲۴ سال و 'میتچ' ۲۳ سال دارد. امیلی سیبوهم در سه ماده شنای ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴ در۱۰۰ متر امدادی سهمیه کسب کرده است و میتچ لارکین هم در شنای ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر در ریو رقابت خواهد کرد. آنها می‌گویند: ما فقط دوستان معمولی هستیم و رابطه عاشقانه ما تنها یک شایعه است.

عکس امیلی سیبوهم و میتچ لارکینعکس امیلی سیبوهم و میتچ لارکین

اما موفات و دانیل بوکر

'اما موفات' ۳۱ ساله در سه گانه و 'دانیل بوکر' ۲۸ ساله در رشته کایاک سهمیه ریو را برای استرالیا کسب کرده‌اند. آنها می‌گویند: ما عاشق این هستم که رقابت یکدیگر را در ریو ببینیم و بدون هم به موفقیت چندانی نخواهیم رسید.

عکس اما موفات و دانیل بوکرعکس اما موفات و دانیل بوکر

گفتنی است زوج‌های المپیکی قرار است در حین برگزاری مسابقات ریو در اتاق‌های جداگانه باشند و آنقدر زمان ندارند که با هم وقت بگذرانند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzeshebanovan.com