متن دردناکی که دروازه‌بان بانوان ملوان منتشر کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی متن تندی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

سمیرا رستمی دروازه بان تیم بانوان ملوان انزلی در صفحه رسمی اش در اینستاگرامش نوشته است: «متاسفم متاسف، برای مدیران و اعضای هیت مدیره، مقصر دولت و وزارت ورزش است كه هر كسی رو لایق تیمداری میدونه من نمیدونم كدوم مرجع ذیصلاحی این آقایون رو لایق تیمداری میدونن، اینها میان فقط برای شهرت برای نامی شدن.

به عنوان مثال همین آقای محبوب تیم خودم حسین هدایتی رو مثال میزنم، به نظر شما اگر این آقا عكسش رو تو سراسر بیلبوردهای این شهر میزد یا كل كشور میزد اسم و رسمی برای خودش دست و پا می كرد یا اینكه سالیان فقط بیاد مصاحبه كنه كه كمك می كنم و شاید كمك هم بكنه مثلا سالی خوشبینانه ٢ میلیارد تومن، كه من در جریان هستم تو همین نقل و انتقالات نزدیك ٢٥٠ میلیون به وحید امیری داده و ٢٠٠ میلیون چك هم به طارمی و دوتا ١٥٠ میلیون هم به اوكراینی ها و ١٠٠ میلیون چك هم به گولچ فقط چك داده و شما ببینید تو همین فصل نقل و انتقالات با ١ میلیارد چك چقدر اسم و محبوبیت برای خودش دست و پا كرد.

همه جا اسمش بود تو همه صفحات اسمش بود و همه ادمین های از همه چیز بی خبر عكسش رو میذاشتن بدون هیچ هزینه روزانه ١ میلیون بازدید كننده از هر فضای مجازی میشه روزانه حدود ٣ میلیون روزانه حداقل ٤ روزنامه ورزشی هم تو تیترشون میاوردن اسمش رو و تو تموم اخبار ورزشی هم اسمش بود، حالا كدوم راه بهترین راه برای شهرتش بود؟

این آقای دنیا مالی هم همینطور الان برای مطرح كردن اسمش اومده این تیم رو منحل كرد و این رو بدونید ٥ روز دیگه دوباره تیمداری می كنه ولی شما ببینید با این حركت منحل كردن چندبار تو اخبار ورزشی اسمش مطرح میشه؟ بعد دوباره با درست كردن و تیمداری كردن چندبار اسمش تو محافل ورزشی و غیر ورزشی میاد.

اینها بازی تبلیغاتی است كه این روزها این افراد برای شهرتشون این بازی ها رو می كنن و جالب بدونید مثلا آقای هدایتی اومده شده اسپانسر پشت لباس پرسپولیس با مبلغی بالغ بر ٢/٥ میلیارد و می دونید با این كارش باعث میشه از تمام مالیات شركت نامبرده معاف بشه كه حدودا این مبلغ بالغ ٥٠ میلیارد تومن می باشد، جالبه نه، شما هم اگر صاحب شغل و منصبی هستید میتونید با ١٠٠ میلیون تومن به صورت اقساطی در یك سال می تونید معاف از مالیات چند میلیاردی باشید ، یا علی»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir