حمله سعودی‌ها به قهرمان کشتی ایران در المپیک 2016 + عکس
حسن یزدانی با شکست حریف روس قهرمان کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم المپیک ریو 2016 برزیل شد و سومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.

حمله سعودی‌ها به حسن یزدانی:

روزنامه وطن چاپ آمریکا نوشت: «روزنامه سبق عربستان بدون دلیل به حسن یزدانی قهرمان ایرانی المپیک ریو حمله شدیدی کرده است.» به نوشته وطن، این روزنامه پرتیراژ طی گزارشی، حسن یزدانی را با قهرمان مصری المپیک 1984 جودو مقایسه نمود و از وی به عنوان قهرمان واقعی یاد کرد.

بنابر این گزارش، روزنامه سبق مدعی شده است که حسن یزدانی از آسیب دیدن رقیب روسی خود از ناحیه ابرو سوءاستفاده کرد که این قهرمانی ورزشکار ایرانی از لحاظ جوانمردی هیچگاه با قهرمانی ورزشکار مصری در المپیک 1984 نمی توان مقایسه کرد.

به نوشته سبق روزنامه شبه رسمی سعودی، 'محمد رشوان' مصری در المپیک 1984 آمریکا به خاطر آسیب دیدن رقیب خود حاضر نشد تا ضربه نهایی را به وی بزند و از گرفتن مدال المپیک صرف نظر کرد و برخلاف قهرمان ایرانی، روح جوانمردی را به نمایش گذاشت.

خاطرنشان می شود که حسن یزدانی با شکست حریف روس قهرمان کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم المپیک ریو 2016 برزیل شد و سومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.

عکس حمله سعودی‌ها به حسن یزدانیعکس حمله سعودی‌ها به حسن یزدانی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir