علی پروین: اگر ببازیم برای همیشه روی نیمکت نمیشینم
علی پروین درباره نتیجه دیدار ستارگان ایران و منتخب لالیگا گفت: این بار باید ببریم و اگر ببازیم برای همیشه روی نیمکت نمیشینم.

به گزارش سیمرغ، علی پروین سرمربی تیم ستارگان ایران گفت: این تیم منتخب لالیگا را هنرمندان دعوت کرده بودند و قرار بود از نکونام تجلیل شود نه خداحافظی کند. فدراسیون فوتبال باید برای نکونام بازی خوبی برگزار کند. نکونام در جلسه با خداداد عزیزی و هاشمی نسب گفته است که به عنوان بازیکن فقط بازی می کند. قدمش روی چشم و بیاید بازی کند.

سرمربی تیم ستارگان ایران درباره انتخاب بازیکنان گفت: در دو بازی قبلی بازیکنان ناآماده با تعداد زیاد حضور داشتند. هرکسی خوب باشد انتخاب می کنم و هرکس خوشش بیاید یا نیاید من 18 یا 20 بازیکن آماده انتخاب می کنم.

پروین در ادامه گفت: هرکس چاق باشد یا آماده نباشد باید روی نیمکت کنار من بنشیند. حتی به علی کریمی گفتم که پای تو مصدوم است و فقط به خاطر ما در این بازی حضور داشته باشد و در کنار ما روی نیمکت بنشیند. علی دایی هم گفته است تشکر می کنم اما به دلیل مسائلی نمی توانم بیایم. ما نفراتی که زحمت کشیده اند را دعوت کردیم و با هیچکس از هنرمندان و ورزشکاران مشکلی ندارم.

علی پروین همچنین درباره نتیجه این دیدار گفت: این بار باید ببریم و اگر ببازیم برای همیشه روی نیمکت نمیشینم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ