نتیجه دیدار ستارگان ایران و لالیگا
ستارگان فوتبال ایران و ستارگان لالیگا از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی در دیداری تشریفاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ستارگان لالیگا به پایان رسید.

نتیجه دیدار ستارگان ایران و ستارگان لالیگا:

به گزارش سیمرغ، دیدار ستارگان ایران و ستارگان لالیگا در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری 4 بر یک ستارگان لالیگا به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 4: رسول خطیبی با دروازه بان تک به تک شد اما بی دقتی او باعث شد تا دروازه بان ستارگان لالیگا توپ را جمع کند.

دقیقه 16: سانتر ارسالی بازیکنان لالیگا از سمت راست با ضربه سر مورینتس(Fernando Morientes) همراه شد که این توپ را نیما نکیسا به خوبی دفع کرد و اجازه نداد دروازه ستارگان ایران باز شود.

دقیقه 26(گل): مورینتس از سمت راست وارد محوطه جریمه ستارگان ایران شد و با یک پاس عرضی به گارسیا(Raúl García) او را در موقعیت گلزنی قرار داد. رائول گارسیا با یک بغل پا دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه 37(گل): مورینتس پا به توپ حرکت و چسبیده به محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که شوت او با واکنش بد نیما نکیسا همراه شد و این توپ وارد دروازه شد تا نتیجه دو بر صفر به نفع ستارگان لالیگا شود.

دقیقه 40(گل): 'روبن دلارد' از سمت راست وارد محوطه جریمه ستارگان ایران شد و با یک ضربه زیبا از کنار دروازه توپ را به گل تبدیل کرد.

این نیمه با بازی خوب بازیکنان ایران آغاز شد اما در ادامه ستارگان لالیگا بازی را در دست گرفتند و توانستند سه گل به ثمر برسانند تا این نیمه با برتری سه بر صفر لالیگایی ها به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 47: بازیکنان ستارگان لالیگا در یک حرکت زیبا و تیمی حمله ای را ترتیب دادند و از سمت چپ توپ را ارسال کردند که با ضربه سر زیبای مورینتس همراه شد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56(گل): پاس زیبای بزیک به عنایتی او را با دروازه بان تک به تک کرد. شوت عنایتی به گوشه دروازه ستارگان لالیگا رفت تا ایران به گل اول خودش در این دیدار دست پیدا کند.

دقیقه 69(گل): حرکت زیبای ماکلله(Claude Makélélé) باعث شد تا 'آلبرتو لوکه' داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه زیبا دروازه ستارگان ایران و فنایی را باز کند و نتیجه 4 بر 1 به نفع ستارگان لالیگا شود.

در نیمه دوم با توجه به تعویض های علی پروین تیم ستارگان ایران بازی بهتری ارائه داد اما نتواسنتد بیشتر از یک گل به ثمر برسانند تا این دیدار با برتری 4 بر یک ستارگان لالیگا به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکنیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی