کیمیا علیزاده: کم‌تجربه بودم برنز گرفتم
کیمیا علیزاده گفت: من توقع مدال خوش‌رنگ‌تری از خودم داشتم اما به دلیل کم‌تجربگی برنز گرفتم. خوشحالم که اولین بانوی ایران شدم که در المپیک مدال گرفت.

اولین مدال آور زنان ایران در المپیک پس از بازگشت به ایران گفت: من توقع مدال خوش‌رنگ‌تری از خودم داشتم اما به دلیل کم‌تجربگی برنز گرفتم. خوشحالم که اولین بانوی ایران شدم که در المپیک مدال گرفت.

وی ادامه داد: حالا دیگر باید مدال المپیک را کنار بگذارم و بعد از استراحت دوباره پرقدرت بازگردم و برای مسابقات آینده تلاش کنم. اولین مدال آور زنان ایران در المپیک در ادامه صحبت‌های خود در خصوص استقبال مردم، اظهار کرد: انتظار این استقبال را نداشتم و خدا را شکر که مردم از کسب این مدال خوشحال‌اند.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: بسیار دلتنگ خانواده بودم. والدینم در گرفتن مدال سهم زیادی داشتند، در فرودگاه که آنها را دیدم خیلی خوشحال شدم.

این بانوی قهرمان ایرانی سپس به همراه پدر و مربی خود وارد مجموعه پارک تنیس شد؛ جایی که جمعیت زیادی از مردم کرج برای استقبال از او حضور داشتند. علیزاده در حاشیه این استقبال گفت خوشحالم نتیجه زحمتم را در ریو گرفتم، برای طلا جنگیدم اما برنز شد، اما هیچ کاری غیر ممکن نیست و در آینده ای نزدیک رنگ مدالم را تغییر خواهم داد چرا که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و با تلاش همه چیز دست یافتنی است.

استاندار البرز به پاس تلاش های کیمیا علیزاده یک آپارتمان به این قهرمان ارزنده کشور اهدا کرد. در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir