فردوسی پور قافیه را به کیمیا علیزاده باخت!
همزمانی برنامه 90 با برنامه خندوانه و حضور اولین بانوی مدال آور المپیکی ایران در استودیوی خندوانه ریزش مخاطبان 90 را به همراه داشت.

ریزش مخاطبان برنامه 90 در شب تماشایی خندوانه:

عادل فردوسی پور در آستانه بازی ایران و قطر با همکاری مهدی تاج که این روزها از جایگاه رئیس فدراسیون فوتبال تا سطح کارپرداز برنامه 90 پایین آمده و همه جوره از اهدای میکروفون طلایی تا... با عادل همکاری می کند، کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) را به برنامه اش دعوت کرد تا به خیال خودش یکی از پربیننده ترین برنامه هایش را به نمایش بگذارد اما این برنامه همزمان شد با پخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم با حضور کیمیا علیزاده و مردم هم تماشای برنامه رامبد جوان و دختر شایسته ایران را به تماشای کارلوس کی روش و شنیدن شعارهای تکراری سرمربی تیم ملی فوتبال ترجیح دادند.

آمار شرکت کنندگان برنامه 90 تا لحظه ای که خندوانه در حال پخش بود، به خوبی ثابت می کرد استقبال چندانی از برنامه فردوسی پور نشده و مردم تماشای شوخی های جناب خان با کیمیا علیزاده را ترجیح می دادند.

دختر شایسته ایران لقبی که برازنده کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک 2016 و اولین بانوی مدال آور ورزش ایران است، با حضور در برنامه خندوانه و با همان صداقت و محجوبیت خود، بیش از پیش در دل مردم ایران جا باز کرد و شوخی های جناب خان با میدانی که رامبد جوان به این عروسک خوشمزه می داد، برنامه را تماشایی تر کرد. بدون تعارف این بار در رقابت برنامه 90 و شبکه سه با خندوانه و شبکه نسیم، این خندوانه بود که برنده شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir