شارژ روحی ملی پوشان فوتبال با حضور معاون اول رئیس جمهور
تمرین تیم ملی فوتبال تحت الشعاع حضور معاون اول رئیس جمهور قرار داشت.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. با توجه به حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تمرین دقایقی تمرین شاگردان کی‌روش(Carlos Queiroz) متوقف شد تا بازیکنان به خوش و بش و صحبت با معاون اول رئیس جمهور بپردازند.

پس از رفتن جهانگیری از ورزشگاه ملی پوشان مجددا تمرینات خود را از سر گرفتند. بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان بانوان و آقایان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا علاوه بر دیدار با جهانگیری تمرینات ملی پوشان را از نزدیک تماشا کنند.

بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. حضور جهانگیری در تمرین روحیه بالایی به کادرفنی و ملی پوشان داده بود و آن‌ها با انگیزه بیشتری تمرین می کردند.

همانند روزهای گذشته فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین به روی خبرنگاران باز بود و آن‌ها می توانستند تمرین را نظاره‌گر باشند. از اتوبوس جدید تیم ملی هم رونمایی شد.

از همان ابتدای تمرین دروازه‌بان ها زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) به صورت اختصاصی تمرین کردند. کارلوس کی‌روش در زمان انجام تمرینات بدنسازی نظاره‌گر کار شاگردانش بود و از آن‌ها می‌خواست با جدیت بیشتری تمرینات را پیگیری کنند. او بارها و بارها نکاتی را در حین تمرین به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

در حین تمرین جهانگیری به روی سکوهای مجموعه ورزشی آزادی رفت و از صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی بازدید کرد. در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران که در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی پروین برگزار شد، پیراهن شماره 12 تیم ملی به طور نمادین از سوی مهدی تاج به جهانگیری اهدا شد. همچنین یک توپ فوتبال که تمامی بازیکنان تیم ملی آن را امضا کرده بودند، به وسیله آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی به جهانگیری اهدا شد.

پس از صحبت‌های جهانگیری و کی‌روش، این دو به همراه وزیر ورزش و نصرالله سجادی در جمع بازیکنان تیم ملی حاضر شدند و دقایقی با آن‌ها صحبت کردند. پس از صحبت‌های جهانگیری، محمدرضا ساکت خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت که اینجا 5 کاپیتان تیم‌های ملی یعنی کارلوس کی‌روش، علی پروین، اوسیانو کروز(Oceano da Cruz)، افشین پیروانی و جواد نکونام حضور دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir