پیشنهاد بی شرمانه به دروازه بان سابق پرسپولیس
راز جدایی ناگهانی دروازه بان تیم ملی ازبکستان از پرسپولیس برملا شد.

از همان شبی که الکساندر لوبانف(Alexander Lobanov) ناگهان از پرسپولیس جدا شد، برای خیلی ها سوال بود چرا این دروازه بان یک دفعه یادش آمد نباید نیمکت نشین باشد و چرا قبلا به نیمکت نشینی اعتراض نداشت؟

با گذشت چند هفته از جدایی لوبانف از پرسپولیس راز جدایی ناگهانی این دروازه بان ازبکستانی برملا شده است. این دروازه بان که قبول کرده بود در پرسپولیس فصل قبل ذخیره سوشا مکانی باشد و این فصل هم روی نیمکت علیرضا بیرانوند بنشیند، بعد از اردوهای پیش فصل، ناگهان نیمکت نشینی را بهانه کرد و از پرسپولیس جدا شد اما حالا مشخص شده انگار نیمکت فقط بهانه بوده است!

گویا قطری ها دنبال هوایی کردن لوبانف بودند و به یک واسطه ایرانی 150 هزار یورو پرداخت کردند تا با لوبانف قرار بگذارد و به او یک میلیون یورو رشوه بدهد تا در بازی قطر و ازبکستان که هفته آینده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در دوحه به مصاف هم می روند، گل بخورد و باعث شکست تیم ملی کشورش شود.

گویا این واسطه لو می رود و در تهران دستگیر می شود و ریز مکاتبات او در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و فدراسیون وقتی می خواهد موضوع را پیگیری کند، باخبر می شود لوبانف از پرسپولیس رفته است!

به گفته یکی از کارکنان فدراسیون فوتبال، معلوم نیست واسطه ای که 150 هزار یورو گرفته بود تا به لوبانف رشوه یک میلیون یورویی بدهد، قادر به انجام این کار شده یا نه اما لوبانف بعد از دستگیری آن واسطه در ایران نمانده و به ازبکستان برگشته است!

لوبانف دروزاه بان اول تیم ملی ازبکستان است و ازبکستان هم مثل قطر در گروه ایران حضور دارد و برای صعود به جام جهانی با ایران، قطر، کره جنوبی، چین و سوریه رقابت خواهد کرد.

به زودی زوایای مختلف این پرونده روشن خواهد شد. پرونده ای که سران فدراسیون فوتبال از آن اطلاع دارند و به همین دلیل نگران تحرکات عجیب قطری ها هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:radnews.ir