بازیکن تیم بانوان ایران وقتی دستشویی رفت معلوم شد دختر نیست!
اخبار غیر رسمی پیرامون همجنس‌گرایی، روابط ضد اخلاقی و شایعه حضور دوجنسه‌ها تنها خطراتی نیست که فوتبال بانوان را تهدید می کند.

بازیکن تیم بانوان مرد بود:

ورود ناشیانه عادل فردوسی پور به پرونده تعطیلی تیم بانوان ملوان در برنامه 90، حساسیت ها را نسبت به فوتبال بانوان بیشتر کرد. تهیه کننده و مجری برنامه 90 که انگار در جریان مشکلات ورزش بانوان و گزارش های پشت پرده فوتبال بانوان نبود، بی خبر از همه جا و خیلی احساسی به ماجرا ورود کرد و باعث تشدید حساسیت ها شد.

دقیقا از فردای شبی که فردوسی پور گزارشی از تمرینات تیم منحل شده بانوان ملوان پخش کرد، آنهایی که از مشکلات پشت پرده فوتبال بانوان خبر دارند، به تکاپو افتادند تا جامعه را متوجه کنند گزارش عادل غلط بوده است.

برابر با شنیده های ما درست به همین دلیل پرونده های قدیمی فوتبال بانوان نظیر شایعه حضور دوجنسه ها در برخی تیم های بانوان و شایعه همجنس خواهی دو بازیکن سرشناس تیم ملی بانوان دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

اما در این میان حالا خبر جدیدتری به گوش می رسد. خبر می رسد چندی پیش در اردوی یک تیم فوتبال بانوان، بازیکنی نوشیدنی الکلی می خورد و در مصرف الکل به حدی زیاده روی می کند که از خود بیخود می شود و وقتی او را به اتاقش برمی گردانند، طرف دست به کاری می زند که معلوم می شود اصلا زن نیست!

هم اتاقی های این بازیکن از طریقه دستشویی رفتن او متوجه می شوند همبازیشان دختر نیست و با جیغ و داد ناگهانی یکی از آنها بقیه هم متوجه این موضوع می شوند! گزارش این واقعه به گوش مسئولان رسیده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:radnews.ir