سرمربی سابق پرسپولیس با صدای آمریکا صحبت کرد!
حمید درخشان و رسول کربکندی در کمال تعجب با صدای آمریکا درباره بازی ایران و چین گفتگو کرده است.

حمید درخشان با صدای آمریکا صحبت کرد:

ورزش را با سیاست کاری نیست و ما هم مثل تمام دنیا به این تئوری احترام می گذاریم و غیر از پرهیز از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس که دولتش به شکل غیرقانونی در سرزمین های اشغالی مستقر شده، در میدان ورزش با همه رقابت می کنیم اما آیا قرار است به بهانه ورزش با شبکه ها و رسانه های معاند هم همکاری کنیم؟

در این که صدای آمریکا یک شبکه معاند است، تردیدی نیست و توطئه های این شبکه علیه مردم ایران و دولت و نظام، مثل بی بی سی و سایر شبکه های معاند علنی شده اما متاسفانه عده ای از اهالی ورزش بدون توجه به این توطئه ها با شبکه صدای آمریکا گفتگو می کنند.

نمونه جدیدش جناب حمید درخشان و رسول کربکندی هستند که با صدای آمریکا و علی عمادی مجری ورزشی این شبکه درباره بازی ایران و چین گفتگو کرده اند.

از آدمی مثل کربکندی که همیشه با اخلاق و دور از حاشیه و جنجال بوده، چنین اشتباهی بعید است. درخشان هم البته با این همه سابقه ملی و بستن بازوبند کاپیتانی تیم محبوب و مردمی پرسپولیس بعید بود دست به چنین اقدامی بزند.

لطفا نگویید برنامه ورزشی بود و ربطی به سیاست های این شبکه نداشت، یعنی اگر فردا برنامه ورزشی رادیو رژیم صهیونیستی هم با شما تماس بگیرد، صحبت می کنید؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir