همسر توتی سرمربی رم را آدم کوچکی توصیف کرد
همسر فرانچسکو توتی به انتقاد از سرمربی رم پرداخت و او را آدم کوچکی توصیف کرد.

نتایج سینوسی رم(A.S. Roma) در این فصل ادامه دارد و بعد از 6 هفته، تیم پایتخت نشین فوتبال ایتالیا با تحمل دو باخت در رده چهارم قرار گرفته است. در این بین همچنان فرانچسکو توتی(Francesco Totti) جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رود.

توتی در بازی برابر تورینو(Torino) توانست برای تیمش گلزنی کند. این گل شماره 250 توتی برای رم بود که باعث شد او دومین گلزن برتر تاریخ لیگ ایتالیا شود. توتی در حالی تولد خود را جشن گرفته است که همسر او صحبت های تندی را علیه سرمربی رم در رسانه ها بیان کرده است.

ایلاری بلازی(Ilary Blasi) در گفتگو با ریپابلیکا گفت: اسپالتی(Luciano Spalletti) آدم کوچکی است. فرانچسکو به من گفته است تنها برای او احترام قائل باشیم. خودش رفتار با احترامی برای اسپالتی داشته است ولی اسپالتی آدم کوچکی است و قابل مقایسه با توتی نیست. او باید قبل از اینکه صحبتی درباره توتی داشته باشد، فکر کند و هر حرفی را به زبان نیاورد.

در روزهای اخیر صحبت هایی درباره تمدید قرارداد توتی با رم تا سال 2018 شنیده شده است. همسر این بازیکن در واکنش به این صحبت ها نیز گفت: مهم این است که او در حال حاضر شرایط خوبی برای بازی دارد. توتی با هوش است و می داند چه زمانی باید خداحافظی کند. هر چند مربی تیم دوست ندارد توتی قراردادش را تمدید کند ولی باید ببینیم نظر فرانچسکو چه خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir