ورزشگاه آزادی عاشورایی شد
در آستانه دیدار حساس ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا، ورزشگاه آزادی حال و هوای عاشورایی گرفت.

ورزشگاه آزادی سه‌شنبه از ساعت 18 میزبان دیدار حساس و سرنوشت‌ساز ایران و کره جنوبی از هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است.

با توجه به همزمانی این دیدار حساس با ایام عزاداری امام حسین (ع) و روز تاسوعا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، وزارت ورزش و... تلاش زیادی را برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار و رعایت شئونات این ایام انجام داده‌اند.

در همین رابطه و در فاصله یک روز مانده به برگزاری این دیدار، ورزشگاه آزادی آماده این دیدار شده و دور تا دور طبقه دوم ورزشگاه آزادی با پرچم‌های مشکی پوشانده شده و این ورزشگاه از الان حال و هوای محرمی گرفته است.

علاوه بر ورزشگاه، در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی و سردر این ورزشگاه نیز، پرچم‌های منقش به نام امام حسین (ع) نصب و برافراشته شده است. همچنین قرار است مداحانی مانند غلامرضا کویتی‌پور، عبدالرضا هلالی و محمد علیزاده به مداحی بپردازند.

در  روز تاسوعای حسینی که مصادف شده با بازی ایران و کره، به منظور حرمت گذاشتن به این ایام، بزرگترین پرچم  مشکی که نام امام حسین(ع) بر روی آن نوشته شده است و همچنین پرچم ایران به طول 600 متر در جریان بازی ایران و کره توسط تماشاگران به طور مرتب باز و بسته شود. این بزرگترین پرچمی است که تاکنون دوخته شده و برای اولین بار قرار است در ورزشگاه آزادی توسط تماشاگران در جریان بازی به اهتزاز درآید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir