وطن فروشی یکی از مسئولان ورزشی!
شایعه شده یکی از مسئولان ورزشی که متهم به لو دادن اتفاقات ورزش کشور به نهادهای خارجی بود، 48 ساعت بازداشت شد!

بازداشت مقام بلندپایه ورزشی:

بعد از نامه تهدید آمیز کمیته بین المللی المپیک به مسئولان ورزش ایران مبنی بر شائبه دخالت دولت در ورزش و تعویق انتخابات تمامی فدراسیون های ورزشی تا رفع شائبه دخالت سیاست در ورزش ایران، برخی رسانه ها مدعی شدند شخص یا اشخاصی از داخل ایران به نهادهای بین المللی گزارش داده اند وگرنه خارجی ها از کجا می توانستند بفهمند وزارت ورزش در برخی فدراسیون ها نقش نظارتی دارد یا احیانا بدون تغییر اساسنامه انتخابات برگزار می کند.

در پی همین بحث ها، شائبه وطن فروشی یک مسئول ورزشی به گوش رسید و عده ای گفتند احتمالا طرف برای محکم کردن صندلی خود و ماندن در ورزش، اطلاعات داخلی ورزش ما را به غریبه ها فروخته است.

همین شد که دو روزی از این مقام ورزشی خبری نبود و او حتی در محل کارش هم حاضر نمی شد. در این خصوص ادعا شد وی دچار بیماری بوده اما شب گذشته یک منبع خبر داد که این شخص به اتهام وطن فروشی بازداشت موقت شده و نزدیک به دو روز تحت نظر بود.

این خبر هرگز به صورت رسمی اعلام نشد و نخواهد شد چون طبیعی هم هست تا زمانی که جرم ثابت نشده و فقط در حد اتهام است، خبری بیرون درز پیدا نکند اما گفته می شود مراجع ذی صلاح دنبال ریشه یابی این ماجرا هستند تا پرده از این راز بردارند که چه کسی از داخل ایران به نهادهای بین المللی گزارش غلط می فرستد و ورزش کشور را در معرض تعلیق قرار می دهد.

امیدواریم مراجع ذی صلاح جلوی خیانت را بگیرند چون به قول یکی از رسانه ها میان کسی که یک وجب از خاک ایران را بفروشد با کسی که اطلاعات ورزش ایران را می فروشد، تفاوتی نیست و کسی که علیه ورزش کشور گزارش برای خارجی ها می نویسد درست مثل همان کسی است که عملیات ها را زمان جنگ لو می داد! گویا پرونده این مقام ورزشی همچنان باز است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir