سه هوادار لژیا ورشو در مادرید دستگیر شدند
سه هوادار لژیا ورشو به علت به وجود آوردن بی‌نظمی در یکی از رستوران‌های مادرید دستگیر شدند.

رئال مادرید(Real Madrid) امشب (سه‌شنبه) در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لژیا ورشو لهستان(Legia Warsaw) می‌رود. پیش از شروع بازی، مادریدی‌ها نگران هواداران آشوبگر لهستانی بودند. رفتار هولیگان‌های تیم لژیا باعث شد بازی برگشت این تیم برابر مادرید در لهستان پشت درهای بسته برگزار شود و یوفا لژیا را جریمه کند. نگرانی مادریدی‌ها بی‌علت نبود چون صبح امروز، پلیس ملی اسپانیا سه هوادار لهستانی را به علت خرابکاری در یک رستوران دستگیر کرد.

این اتفاق بامداد امروز در یکی از رستوران‌های مادرید افتاد. سه مرد لهستانی 31، 33 و 34 ساله که به علت مصرف زیاد مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودند، شروع به توهین کردن و آزار مشتریان و گارسون‌ها کردند. آن‌ها در تلاش بودند صندوق پول را به سرقت ببرند.

همچنین به طرف یکی از کارکنان، وسایل رستوران را پرتاب کردند. در ادامه موبایل یکی از گارسون‌ها را به زور گرفتند. گارسون که در تلاش بود اجازه این کار را به آن‌ها ندهد، با ضربه سر یکی از لهستانی‌ها روبه‌رو که این اتفاق منجر به زخمی شدن گارسون شد. پلیس زمانی که خود را به رستوران مورد نظر رساند، سه فرد آشوبگر را دستگیر کرد و موبایل را تحویل گارسون داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir