همسر منصور پورحیدری
فریده شجاعی گفت: سلامتی منصور از هرچیزی در این دنیا مهم‌تر است.

حال پدر استقلال وخیم است

 منصور پورحیدری همچنان روی تخت بیمارستان است و پزشکان نتوانسته‌اند برای بهبودی حال وی اقدام به‌جایی را انجام دهند. پدر معنوی استقلال مرتبا بین ICU و بخش ویژه مراقبت‌های در رفت‌وآمد است و او هنوز موفق نشده از روی تخت بلند شود.

همسر منصور پورحیدری در خصوص شرایط عمومی همسرش به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «متاسفانه منصور نتوانسته بر بیماری غلبه کند و وضعیت سلامتی او بیشتر به خطر افتاده است. دقایقی پیش با دکترش صحبت کردم و او گفت که تمامی تلاش‌ها برای مهار توده سرطانی در ریه منصور به نتیجه نرسیده است.»

وی ادامه داد: «متاسفانه هنوز امکان شیمی درمانی وجود ندارد چرا که به‌خاطر وجود توده این کار جواب نمی دهد. اگر شرایط رشد بیماری همین‌گونه ادامه پیدا کند وضعیت بهبود شوهرم به خطر می‌افتد. درحال حاضر پزشکان تمام تلاش خود را می‌کنند و ما هم امیدوارم که منصور بتواند در برابر بیماری خود مقاومت کند.»

فریده شجاعی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه پزشکان توانسته‌اند در ICU قند منصور را کنترل کنند و نگرانی از این بابت وجود ندارد ولی چیزی که اهمیت دارد بزرگ شدن توده بدخیم است که ترشحات بدی دارد و به سلامتی وی ضربه می‌زند. با این حال پزشکان در ICU علائم حیاتی را ثابت نگه داشتند و حداکثر تلاش خود را برای کنترل توده انجام داده‌اند.»

همسر پورحیدری با اشاره به رفت‌و‌آمد هر روزه اقوام و دوستان پورحیدری به بیمارستان ایرانمهر بیان داشت: «با حضور دائمی نزدیکان منصور ما دلگرم می‌شویم. آنها او را تنها نمی‌گذارند و چون تعداد مراجعه‌کنندگان زیاد است ما خوشحال می‌شویم که تنها نیستیم. شب‌ها من و علی پسرم در بیمارستان هستیم و پیش آمده که دوستانی برای سرزدن به بیمارستان آمده‌اند. دیروز امیرحسین صادقی و محمود فکری هم آمدند و اعلام کردند هر کمکی از دست‌شان برمی‌آید انجام می‌دهند. از همه دوستداران منصور و مردم می‌خواهم برای سلامتی همسرم دعا کنند.»

شجاعی درباره اینکه باشگاه استقلال مطالبات پورحیدری را پرداخت کرده یا نه، بیان داشت: «این‌گونه نیست که باشگاه استقلال از این مسئله بگذرد. باشگاه اقداماتی کرده و اعلام آمادگی خود را مبنی بر اینکه هزینه‌ها را بپردازد اعلام کرده است. صندوق حمایت از پیشکسوتان هم حمایت‌های خود را به اطلاع ما رسانده است. ولی برای ما الان اصلا مسائل مالی مطرح نیست. آنچه مهم است سلامتی منصور است که باید به آن برسیم.»

 

منبع: آنا