برای بیرانوند نگران نباشید
علیرضا بیرانوند با اینکه دستش را گچ گرفته هم چنان یکی از بازیکنان حاضر در تمرین پرسپولیس است.

 

علیرضا بیرانوند حاضر در تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند با اینکه دستش را گچ گرفته هم چنان یکی از بازیکنان حاضر در تمرین پرسپولیس است.  این نشان می دهد او دوری از فوتبال را با وجود مصدومیت هم برنمی تابد و بر این باور است حضور در مستطیل سبز و بازی در کنار همبازیان دوران نقاهتش را کوتاه تر می کند. البته شیرجه هایی که وی با دست گچ گرفته انجام داده با انتقاد همراه بوده و اینکه علیرضا مصدومیت و حساسیت جایگاه خود را در تیم پرسپولیس و تیم ملی درک نمی کند! اما گوش دروازه بان تیم پرسپولیس و تیم ملی به این حرف ها بدهکار نیست. او هم چنان تمرین می کند و همانند این صحنه اگر فرصتی هم پیش آید با همبازیان خود شوخی هم می کند که در این صحنه قرعه به نام مهدی طارمی افتاده است.

البته خیلی جای نگرانی نیست. مصدومیت علیرضا به گونه ای نیست که شیرجه هایی که وی با دست گچ گرفته می زند باعث تشدید آسیب دیدگی اش شود.

علیرضا پرتلاش که از کار در کارواش به دروازه پرسپولیس و تیم ملی رسیده قدر این موقعیت را می داند و تصور می شود با سخت کوشی که علیرضا دارد حالا حالاها مرد شماره یک پرسپولیس و تیم ملی باشد. شاید علیرضا این روزها در تمرین پرسپولیس نگران پرتاب دست های خود بعد از دوران نقاهت باشد و به همین خاطر با دست مصدوم هم دست از تمرین برنمی دارد.

جالب اینکه شوخی های علیرضا آن قدر بامزه است که همبازیانش را ناراحت نکند.

عکس‌ها: امیر حسین خیرخواه

 

منبع: ورزش سه