سردار آزمون، مهاجم تیم ملی از بی احترامی برخی هواداران در فضای مجازی درپی انتشار یک شایعه ابراز گلایه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران درباره شایعه پیشنهاد مهدی طارمی به سرمربی تیم روستوف گفت: «خیلی ناراحت شدم که این حرف ها را شنیدم، تیم روستوف تیم کوچک یا محلی نیست که من بخواهم به مربی بگویم مهدی را بگویید یا دستور به روستوف بدهم، واقعا ما جرات حرف زدن با مربی را نداریم.»

 

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: «من از این موضوع بسیار ناراحت شدم چرا که خیلی ها به من بی احترام می کنند. بسیاری از هواداران عزیز پرسپولیس به من بی احترامی می کنند اما واقعا اینگونه که فکر می کنند نیست، من خیلی وقت است با مهدی حرف نزده ام، چه برسد بخواهم به او پیشنهاد کنم. مهدی از روستوف هیچ پیشنهادی ندارد و نمی دانم این حرف ها از کجا می آیند،این واقعا زشت است که می خواهند به من این موضوع را بچسبانند. من کار خودم را انجام می دهم و هیچ وقت به مهدی یا مربی یا باشگاه نگفته ام که مهدی را بگیرید چون هیچ حقی ندارم، درست است ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم و این دلیلی نمی شود من بخواهم کارهای مهدی را انجام بدهم، به من هیچ ربطی ندارد و خواهش می کنم به من بی احترامی نکنند چون من کار خودم را انجام می دهم.»

 

آزمون در ادامه گفت: «من واقعا می خواهم که موضوع را تحقیق کنند و ببینند مهدی از لیگ روسیه و روستوف پیشنهاد دارد یا ندارد، نه اینکه بخواهند به خاطر یک شایعه به من فحش بدهند. اینکه من بخواهم به سرمربی بگویم مهدی طارمی را انتخاب کند واقعا عجیب است، رئیس جمهور روسیه شخصا از سرمربی تیم ما نظر می خواهد این با عقل جور در نمی آید که من بخواهم به او بگویم مهدی را بگیرد.»

 

450